جزئیات اسپانسرشیپ والدین در سال 2020 اعلام شد
06 اکتبر 2020 - 12:27
بازدید 304
8

دولت کانادا در دوران سخت کرونا به دنبال نزدیک کردن افراد خانواده در کنار یکدیگر است آقای «مارکو مندیچینو»، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، امروز از جزئیات آغاز برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ (PGP) برای سال 2020 خبر داد. دولت کانادا قصد دارد با شروع مجدد این برنامه، بار دیگر تعهد خود […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا در دوران سخت کرونا به دنبال نزدیک کردن افراد خانواده در کنار یکدیگر است

آقای «مارکو مندیچینو»، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، امروز از جزئیات آغاز برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ (PGP) برای سال 2020 خبر داد. دولت کانادا قصد دارد با شروع مجدد این برنامه، بار دیگر تعهد خود را برای بازگرداندن خانواده ها به دور هم نشان دهد.

شهروندان و ساکنان دائم کانادا که می خواهند برای مهاجرت والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود به کانادا اسپانسر شوند، فرصت دارند ظرف سه هفته و از روز 13 اکتبر 2020 ساعت 24:00 « EDT» تا 3 نوامبر 2020 ساعت 24:00 « EDT»، فرم علاقه مندی خود به اسپانسر شدن را به صورت آنلاین ارسال کنند.

وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اعلام کرد برای اینکه متقاضیان فرصتی عادلانه، آشکار و یکسان داشته باشند، متقاضیان اسپانسرشیپ را به صورت تصادفی انتخاب می کند. متقاضیان برگزیده پس از دریافت دعوت نامه از سوی « IRCC»، 60 روز فرصت دارند تا درخواست خود را تکمیل و ارسال کنند.

دولت کانادا برای افراد با ناتوانی های جسمی که نمی توانند از فرم آنلاین استفاده کنند، تهمیدات ویژه ای در نظر گرفته است. آنها تا سوم نوامبر فرصت دارند تا طی تماس با مرکز حمایت از ارباب رجوع « IRCC» به شماره 18882422100 یا ارسال ایمیل به آدرس زیر، فرم جایگزین علاقه مندی به اسپانسر شدن را (نسخه کاغذی، خط بریل، یا پرینت سایز بزرگ) دریافت کنند.

[email protected]

نظر به اینکه شرایط استثنایی بحران کرونا، به تعداد زیادی از اسپانسرها از لحاظ مالی آسیب وارد کرده است، به همین دلیل وزارت « IRCC» سیاست عمومی موقتی را تصویب کرده است. طبق این سیاست جدید، میزان درآمد الزامی برای سال مالیاتی 2020 از حداقل درآمد ضروری به علاوه 30 درصد، به حداقل درآمد ضروری کاهش می یابد.

دولت کانادا از اهمیت نزدیکی افراد خانواده ها، به خصوص در این دوران سخت، آگاه است. شروع دوباره برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ در سال 2020 و اعلامیه هفته گذشته دولت کانادا در مورد فرآیند بازگرداندن خانواده های بیشتر، و پذیرش ورود افراد با وجود محدودیت های مرزی کنونی، از اقدامات این دولت جهت اولویت به پذیرش 49,000 متقاضی اسپانسرشیپ تا 31 دسامبر 2020 است.

با اجرای برنامه 2020 « PGP»، حداکثر تا 10,000 تقاضا جهت پردازش انتخاب و پذیرفته می شوند. وزارت « IRCC » در سال 2021 برنامه های اسپانسرشیپ مختلفی را با هدف پذیرش 30,000 درخواست جدید اجرا خواهد کرد.

منبع خبر: canada.ca, October 5, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar