طرح جدید نوا اسکوشیا برای جذب فرانسوی زبانان
14 نوامبر 2022 - 9:27
بازدید 472
3
نوااسکوشیا ۱۵۰ متقاضی فرانسوی زبان را از طریق سیستم اکسپرس انتری فدرال جذب می‌کند
ارسال توسط :
پ
پ

نوااسکوشیا ۱۵۰ متقاضی فرانسوی زبان را از طریق سیستم اکسپرس انتری فدرال جذب می‌کند

استان نوا اسکوشیا از استان‌های آتلانتیک کانادا با یک طرح اجرایی جدید برای افزایش جمعیت فرانسوی زبان، نقش خود را در جذب مهاجران فرانسوی زبان تقویت می‌کند.

جیل بالسر (Jill Balser)، وزیر مهاجرت استان، گفت: «جامعه آکادی و فرانسوی زبان بخش مهمی از هویت و میراث استان ما برای بیش از ۴۰۰ سال بوده است.»

وی افزود: «طرح اجرایی جدید ما نشان دهنده تعهد نوا اسکوشیا به افزایش تعداد تازه واردان فرانسوی زبان در سراسر استان و حصول اطمینان از فرصت‌ها و حمایت‌های آنها برای پیشرفت است.»

طرح جدید این استان با نام «Growing Nova Scotia’s Francophone Population – An Action Plan for Success 2022-2025»  روز دوشنبه در آغاز هفته ملی مهاجرت فرانسه زبانان منتشر شد. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

انتخاب ۷ نوامبر ۲۰۲۲ نوا اسکوشیا

اولین انتخاب کارآفرینی نوا اسکوشیا بعد از ۱۱ ماه

اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا

اهداف طرح به شرح زیر است: 

  • افزایش مشارکت جامعه و شرکا برای مهاجرت فرانسوی زبان؛
  • تقویت تبلیغ و جذب مهاجران فرانسوی زبان؛
  • اجرای برنامه‌های افزایش جمعیت؛
  • تقویت حفظ و شمول از طریق خدمات اسکان؛
  • اجرای برنامه‌های تحقیق و ارزیابی. 

کولتون لوبلان، وزیر امور آکادی و فرانکفونی (Acadian Affairs and Francophonie) گفت: «افزایش جمعیت فرانسوی زبان در نوا اسکوشیا فرصت‌های فرهنگی و اقتصادی قابل توجهی را در سراسر استان ما ارائه می‌کند.»

این طرح اجرایی، جوامع آکادی و فرانسوی زبان را تقویت و از رشد بیشتر زبان فرانسه در استان حمایت می‌کند.

روز دوشنبه، نوا اسکوشیا اعلام کرد که از ۱۵۰ متقاضی فرانسوی زبان که از طریق سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل ایجاد کرده‌اند تا از طریق اولویت‌های بازار کار برنامه انتخاب استانی نوااسکوشیا (NSPNP) وارد استان شوند، برای مهاجرت به استان دعوت می‌کند.

آلیستر سورت، رئیس و معاون دانشگاه «سنت آن»، اظهار کرد: «جذب مهاجران و مهاجران فرانسوی زبان به نوا اسکوشیا برای سرزندگی مناطق و جامعه آکادی و فرانسوی زبان ما بسیار مهم است.»

گروه‌های فرهنگی آکادیان از تلاش‌های نوا اسکوشیا برای تقویت مهاجرت فرانسوی زبان تمجید می‌کنند. 

علاوه بر دانشگاه فرانسوی زبان «سنت آن»، فدراسیون آکادیان نوااسکوشیا، شورای توسعه اقتصادی نوا اسکوشیا، هیئت مدرسه آکادیان استان و آژانس فرصت‌های فرانسه آتلانتیک کانادا (Atlantic Canada Opportunities Agency) نیز با استان همکاری می‌کند. 

مارسل کوترو، رئیس هیئت مدرسه آکادیان، بیان کرد: «به عنوان یک سازمان فرانسوی زبان مشتاق همکاری با استان بر روی این طرح جدید است.»

به گفته وی، این طرح اجرایی موجب می‌شود تا از تازه واردان فرانسوی بیشتری در این استان زیبا استقبال شود و به نوبه خود، جمعیت دانش آموزی و کارکنان واجد شرایط را گسترش و جامعه آکادی و فرانسوی نوا اسکوشیا را توسعه می‌دهد. 

داده‌های اداره مهاجرت کانادا نشان داد که مهاجرت به نوا اسکوشیا در مسیری قرار دارد که امسال با افزایش ۵۳٫۵ درصدی، افزایش ۴ هزار و ۹۰۲ مقیم دائم جدید نسبت به سال گذشته و رسیدن به سطح رکورد ۱۴ هزار و ۶۲  بر اساس روند هشت ماهه اول سال ۲۰۲۲ به پایان برسد. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

چراغ سبز اداره مهاجرت کانادا به نوا اسکوشیا

تغییر جدید در سیستم مهاجرتی نوا اسکوشیا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹ یا ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar