ثبت پرونده ها در سیستم آنلاین نیروی متخصص کبک به تاخیر افتاد
14 ژانویه 2016 - 1:20
بازدید 401
6

خوشبختانه کبک برای اولین بار از موضع خود عقب نشست و در پی اعتراض شدید متقاضیان اعلام کرد که سیستم mon projet قرار است اصلاح شود و فرصت بیشتری برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. بنا به تجربه من این اولین بار است که اداره مهاجرت کبک در یک زمینه ای حاضر شده است […]

ارسال توسط :
پ
پ

خوشبختانه کبک برای اولین بار از موضع خود عقب نشست و در پی اعتراض شدید متقاضیان اعلام کرد که سیستم mon projet قرار است اصلاح شود و فرصت بیشتری برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. بنا به تجربه من این اولین بار است که اداره مهاجرت کبک در یک زمینه ای حاضر شده است منطق و استدلال را بپذیرد. 

بر اساس اعلامیه جدید کبک متقاضیان می توانند:

۱- تا ٢٥ ژانویه اکانت ایجاد کنند (برای همه موکلین ما این مرحله انجام شده است)

۲- از ان پس تا ١٥ فوریه افراد پروفایل خود را ایجاد می کنند. (در این مرحله فرمی بسیار شبیه فرم کاغذی کبک به صورت آنلاین تکمیل می شود)

۳- از ۱۶ فوریه افراد می توانند پروفایل را سابمیت کنند و هزینه قانونی را پرداخت کنند.

تیم کنپارس همچنان از قبول هر گونه تعهد جدید معذور است و در عین حال آمادگی کاملی برای ادامه کار در مورد پرونده های موجود دارد. حمایت فنی بسیار زیادی نیز از سوی تیم فنی کنپارس مستقر در تهران و مونترآل در دسترس است که به ما اطمینان می دهد که اگر باز مشکل جدی در سیستم کبک نباشد ما با هیچ مشکل فنی در انجام کار مواجه نخواهیم بود. ضمن اینکه خطوط اینترنتی پشتیان و نیز فضای مناسب برای همکاران متعددی که در روزهای حساس که نیاز به نفرات بیشتر است به ما ملحق می شوند پیش بینی شده است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar