ثبت پرونده های نیروی متخصص کبک به تابستان موکول شد
27 فوریه 2016 - 0:25
بازدید 506
6

سرانجام ده روز بعد از بسته شدن سایت اداره مهاجرت کبک به دلیل پیش آمدن مشکل فنی، امروز دولت کبک تاریخ جدیدی برای باز شدن دوباره برنامه اعلام کرد. ترجمه متن خبر اعلام شده در سایت اداره مهاجرت کبک در ادامه آمده است. شما می توانید متن اصلی را در سایت اداره مهاجرت، به فرانسه […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرانجام ده روز بعد از بسته شدن سایت اداره مهاجرت کبک به دلیل پیش آمدن مشکل فنی، امروز دولت کبک تاریخ جدیدی برای باز شدن دوباره برنامه اعلام کرد.

ترجمه متن خبر اعلام شده در سایت اداره مهاجرت کبک در ادامه آمده است. شما می توانید متن اصلی را در سایت اداره مهاجرت، به فرانسه و انگلیسی بخوانید.

بین تاریخ 13 تا 20 ماه ژوئن سال 2016 متقاضیانی که حساب کاربری خود را در برنامه Mon Projet Québec ایجاد کرده اند می توانند درخواست خود را به صورت نهایی ثبت کنند.

  • حداکثر تعداد پذیرش این دوره از 2800 پرونده به 5000 پرونده افزایش پیدا کرده است.
  • زمانی که تعداد 5000 ثبت نهایی انجام شود ،افرادی که موفق به ایجاد حساب کاربری نشده اند می توانند برای دور جدید پذیرش پرونده، حساب کاربری ایجاد کنند. در طول دور جدید که زمان آن متعاقبا توسط وزارت مهاجرت اعلام خواهد شد 5000 پرونده دیگر پذیرفته خواهد شد.
  • متقاضیان دارای پیشنهاد کار تایید شده و یا متقاضیانی که اقامت موقت دارند می توانند در خواست خود را در هر زمانی ارایه کنند. Mon Projet Québec در تاریخ 29 فوریه 2016 از ساعت 13:00 به وقت مونترال برای این افراد در دسترس خواهد بود. افرادی که در این گروه قرار دارند و حساب کاربری خود را ایجاد کرده اند می توانند در این تاریخ در خواست خود را به صورت نهایی ثبت کنند و افرادی که حساب کاربری ندارند می توانند با شماره تلفن 8649191 514 1 تماس بگیرند، اپراتورهای سرویس خدمات مشتریان ایشان را در زمینه ثبت درخواست یاری خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar