ثبت نام برای نشست‌های کاریابی کنپارس
28 آگوست 2011 - 16:18
بازدید 375
7

اولین سری از نشست‌های تخصصی کاریابی و اشنایی با بازار کار کانادا که به همت «دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی کنپارس» ۱۴ و ۱۵ مهرماه در تهران برگزار می‌شود با شروع مرحله ثبت نام آن-لاین از طریق فروشگاه مجازی کنپارس رسما کار خود را آغاز کرد. شما می‌توانید در این صفحه اطلاعات و اخبار […]

ارسال توسط :
پ
پ

اولین سری از نشست‌های تخصصی کاریابی و اشنایی با بازار کار کانادا که به همت «دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی کنپارس» ۱۴ و ۱۵ مهرماه در تهران برگزار می‌شود با شروع مرحله ثبت نام آن-لاین از طریق فروشگاه مجازی کنپارس رسما کار خود را آغاز کرد.

شما می‌توانید در این صفحه اطلاعات و اخبار مربوط به این نشست‌ها را دنبال کرده و به صورت آن-لاین ثبت نام کنید. البته برای استفاده از امکان ثبت نام باید قبلا در سایت لاگ-این کرده باشید.

برای آگاهی بیشتر از این نشست‌ها می‌توانید مطالب این صفحه را مطالعه کنید. جزییات هر نشست تا ۲۰ شهریور به اطلاع عموم خواهد رسید.

برای آگاهی بیشتر از برنامه‌های دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی کنپارس می‌توانید مصاحبه مفصل با مدیریت کنپارس را مطالعه نمایید.

یادآوری می‌شود که شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس هم در روز ۱۷ مهرماه برنامه‌ای ویژه موکلین در معرفی شرایط آنها در سال اول ورود به کانادا ترتیب داده که ثبت نام برای آن هم از طریق همان صفحه فروشگاه امکان‌پذیر است.

در مواردی که نشست‌ها ویژه موکلین شرکت است آنها می‌توانند برای همسران خود نیز ثبت نام انجام دهند. لازم به یادآوری است که موکلین شرکت برای نشست عمومی ۱۴ مهرماه برای خود و همسرشان از تخفیف بسیار بالایی برخوردار خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar