تکمیل هم‌زمان دو رشته فهرست فدرال
17 ژانویه 2012 - 9:14
بازدید 205
9

در فاصله کمتر از یک هفته، دو رشته دیگر به جمع رشته‌هایی که تکمیل شدن آنها رسما اعلام شده است اضافه شد. بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، ظرفیت رشته‌های دندان‌پزشکی و «پزشکی تخصصی» در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۱۲ با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شده‌اند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

در فاصله کمتر از یک هفته، دو رشته دیگر به جمع رشته‌هایی که تکمیل شدن آنها رسما اعلام شده است اضافه شد.

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، ظرفیت رشته‌های دندان‌پزشکی و «پزشکی تخصصی» در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۱۲ با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شده‌اند. این رشته‌ها هفتمین و هشتمین رشته‌ها از فهرست جدید است که تکمیل می‌شود و با اضافه شدن آنها به جدول حذف شده‌ها، تنها ۲۱ رشته دیگر در این فهرست به قبول پرونده ادامه می‌دهند. لازم به یادآوری‌ست که قرار است این فهرست تا ۵ ماه دیگر یعنی تا پایان ماه جون (ژوئن) ۲۰۱۲ معتبر باشد و احتمالا در آن تاریخ به همراه اعلام تغییرات جدی در سیستم امتیازبندی فدرال، دوره جدیدی از پذیرش نیروی متخصص فدرال آغاز خواهد شد.

به این ترتیب، علاوه بر دو رشته اعلام شده، رشته‌های «پزشکی عمومی»، «صاحبان مشاغل حرفه‌ای ارائه‌دهنده خدمات تجاری به مدیران»، پرستاران، داروسازان و مدیران رستوران و خدمات تغذیه و متخصصین بیولوژی که پیشتر تکمیل شده بودند غیر قابل درخواست هستند.

به نظر می‌رسد با توجه به تعداد پرونده‌ها در رشته‌های دیگر، برای مدتی اعلام رسمی در مورد تکمیل‌ رشته‌ها انجام نشود و به همین دلیل اطلاع‌رسانی در این بخش سایت متوقف می‌شود اما به‌روزرسانی صفحه مربوط به آمار پرونده ها ادامه خواهد یافت تا زمانی‌که رشته جدید تکمیل شود که به احتمال زیاد مددکاری اجتماعی یا معماری خواهد بود.

تا تاریخ اعلام شده، تعداد پرونده‌هایی که رسما پذیرفته شده‌اند ۶۷۷۴ پرونده است که معادل ۶۸ درصد ظرفیت یک سال در مدت کمی بیش از ۶ ماه (نیمی از زمان اعتبار فهرست) است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar