تکمیل ظرفیت رشته مدیریت رستوران و خدمات تغذیه در فهرست فدرال
09 دسامبر 2011 - 18:30
بازدید 441
6

بنابر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، ظرفیت رشته مدیریت رستوران و خدمات تغذیه با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شده است. این رشته چهارمین رشته از فهرست جدید است که تکمیل می‌شود و هنوز ۲۵ رشته دیگر در این فهرست به قبول پرونده ادامه می‌دهند. بر اساس […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنابر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، ظرفیت رشته مدیریت رستوران و خدمات تغذیه با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شده است. این رشته چهارمین رشته از فهرست جدید است که تکمیل می‌شود و هنوز ۲۵ رشته دیگر در این فهرست به قبول پرونده ادامه می‌دهند.

بر اساس این آمار، طرفیت ۴ رشته ۳۰۰ تا بالاتر است که به ترتیب عبارتند از بیولوژی (۳۹۲ پرونده)، دندان پزشکی و پزشکی عمومی (هر کدام ۳۴۷ پرونده) و پزشکی تخصصی (۳۰۰ پرونده). رشته دندان‌پزشکی هم چنان با وضعیت عجیبی روبروست و روز به روز در حال عقب افتادن از بقیه است که احتمالا یکی از دلایل آن سختگیری‌های CIO در پذیرش پروندهاست.

در انتهای جدول هم همچنان رشته‌هایی چون اپراتورهای جرثقیل، متخصصان حفاری و لوله‌کش قرار دارند.

تا تاریخ ۸ دسامبر، تعداد ۵۰۱۱ پرونده رسما پذیرش شده که معنای آن این است که بعد از حدود ۵ ماه، نیمی از ظرفیت ۱۰ هزار پرونده‌ای تکمیل شده است. به همین دلیل اگر همین روند حاکم باشد احتمال دارد که ظرفیت سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ قبل از پایان جولای ۲۰۱۲ تکمیل اعلام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar