تکمیل ظرفیت رشته داروسازی در فهرست فدرال
24 نوامبر 2011 - 22:32
بازدید 421
8

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، ظرفیت رشته داروسازی در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۱ با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شد. این رشته سومین رشته از فهرست جدید است که تکمیل می‌شود و هنوز ۲۶ رشته دیگر در این فهرست به قبول پرونده ادامه می‌دهند. به […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، ظرفیت رشته داروسازی در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۱ با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شد. این رشته سومین رشته از فهرست جدید است که تکمیل می‌شود و هنوز ۲۶ رشته دیگر در این فهرست به قبول پرونده ادامه می‌دهند.

به این ترتیب رشته‌هایی چون مدیریت رستوران، بیولوژی، دندان‌پزشکی و پزشک عمومی در رتبه‌های بعدی برای تکمیل ظرفیت قرار دارند و در انتهای جدول هم رشته‌هایی چون اپراتورهای جرثقیل، متخصصان حفاری و لوله‌کش قرار دارند.

از نکات عجیب این جدول، خطای در جمع بستن تعداد کل پرونده‌هاست که آمار آن از نوبت قبلی کمتر اعلام شده است. تا لحظه نگارش این مطلب در ساعات پایانی ۲۴ نوامبر، کماکان تعداد پرونده‌ها ۳۶۷۵ عدد اعلام شده در حالی که جمع آنها ۴۱۷۵ عدد است. هر دو عدد را در صفحه مربوطه در این وبسایت ارائه کرده‌ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar