تکمیل ظرفیت رشته بیولوژی در فهرست فدرال
03 ژانویه 2012 - 15:55
بازدید 403
11

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، که در واقع اولین به‌روزرسانی در سال جدید است، ظرفیت رشته «بیولوژی و متخصصین علوم مرتبط» در تاریخ سوم ژانویه ۲۰۱۲ با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شد. این رشته پنجمین رشته از فهرست جدید است که تکمیل می‌شود و […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، که در واقع اولین به‌روزرسانی در سال جدید است، ظرفیت رشته «بیولوژی و متخصصین علوم مرتبط» در تاریخ سوم ژانویه ۲۰۱۲ با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شد. این رشته پنجمین رشته از فهرست جدید است که تکمیل می‌شود و حالا ۲۴ رشته دیگر در این فهرست به قبول پرونده ادامه می‌دهند.

به این ترتیب، رشته بیولوژی به رشته‌هایی چون «صاحبان مشاغل حرفه‌ای ارائه‌دهنده خدمات تجاری به مدیران»، پرستاران، داروسازان و مدیران رستوران و خدمات تغذیه که پیشتر تکمیل شده بودند پیوست. هم اکنون سه رشته دیگر پزشکی عمومی، دندان‌پزشکی و پزشکی تخصصی با ظرفیت حدود ۴۵۰ پرونده به بالا در نوبت تکمیل هستند و احتمال دارد که تا پایان ژانویه خبر تکمیل شدن آنها رسما اعلام شود (این رشته‌ها قاعدتا از نظر پرونده‌های دریافتی پیش از این تکمیل شده‌اند.)  در انتهای جدول هم کماکان رشته‌هایی چون اپراتورهای جرثقیل، متخصصان حفاری و لوله‌کش قرار دارند.

تا این تاریخ تعداد پرونده‌هایی که رسما پذیرفته شده‌اند ۶۲۰۵ پرونده است که معادل ۶۲ درصد ظرفیت یک سال است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar