تکمیل سیزدهمین رشته فهرست مشاغل فدرال در کمتر از سه روز
16 مارس 2012 - 15:53
بازدید 411
8

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، رشته پیمانکاران و ناظران فنی (سوپروایزر)  صنایع مکانیکی (۷۲۱۶ NOC)، سیزدهمین رشته‌ای‌ست که با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما در تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۱۲تکمیل اعلام شده‌ است. بدین ترتیب، ۱۶ رشته دیگر از این فهرست باقیمانده است. رشته‌های آشپزی و فیزیوتراپی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، رشته پیمانکاران و ناظران فنی (سوپروایزر)  صنایع مکانیکی (۷۲۱۶ NOC)، سیزدهمین رشته‌ای‌ست که با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما در تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۱۲تکمیل اعلام شده‌ است. بدین ترتیب، ۱۶ رشته دیگر از این فهرست باقیمانده است.

رشته‌های آشپزی و فیزیوتراپی در نوبت بعدی برای تکمیل شدن قرار دارند اما بعد از آنها فاصله بقیه رشته‌ها تا سقف ۵۰۰ پرونده هنوز زیاد است.

تا تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۱۲ که آخرین به‌روزرسانی سایت اداره مهاجرت در این زمینه بوده است، تعداد پرونده‌هایی که رسما پذیرفته شده‌اند ۹۰۹۰ پرونده بوده که معادل ۹۱ درصد ظرفیت است و هنوز ۹۱۰ پرونده تا رسیدن به سقف ۱۰ هزار پرونده فاصله دارد. احتمالا در پایان ماه ایپریل (آوریل) تا نیمه ماه می (مه) این اتفاق خواهد افتاد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar