تکمیل اولین رشته فهرست فدرال در هفته اینده
12 آگوست 2011 - 19:47
بازدید 199
8

در اینکه در هفته اینده، اولین رشته فهرست مشاغل فدرال رسما تکمیل خواهد شد تردیدی نیست، بحث بر سر روز است. آخرین به‌روزرسانی جدول که مربوط به چهارشنبه ۱۰ اگست است آمار پرونده‌های پذیرفته شده رشته «صاحبان مشاغل حرفه‌ای ارائه‌دهنده خدمات تجاری به مدیران» در CIO را ۴۱۹ مورد اعلام کرده است یعنی ۷۳ پرونده […]

ارسال توسط :
پ
پ

در اینکه در هفته اینده، اولین رشته فهرست مشاغل فدرال رسما تکمیل خواهد شد تردیدی نیست، بحث بر سر روز است. آخرین به‌روزرسانی جدول که مربوط به چهارشنبه ۱۰ اگست است آمار پرونده‌های پذیرفته شده رشته «صاحبان مشاغل حرفه‌ای ارائه‌دهنده خدمات تجاری به مدیران» در CIO را ۴۱۹ مورد اعلام کرده است یعنی ۷۳ پرونده در فقط ۴ روز کاری. با این حساب در پایان این هفته باید آمار این رشته از ۴۵۰ گذر کرده باشد و در اواسط هفته اینده تکمیل شدن آن رسما اعلام شود. بدین ترتیب اولین رشته فهرست فدرال در کمتر از دو ماه بعد از اعلام فهرست جدید، به سقف ۵۰۰ پرونده خواهد رسید و تعداد رشته‌هایی که افراد می‌توانند برای آن تقاضا دهند به ۲۸ مورد کاهش خواهد یافت.

در تعقیب این رشته، پرستاران با ۱۴۸ پرونده قرار دارند و به دنبال آنها داروسازان با ۳۹ پرونده.

در پایان دهمین روز از دومین ماه اعلام فهرست جدید، ۸۹۷ پرونده رسما پذیرش شده‌اند و سرعت تکمیل پرونده‌ها فعلا هفته‌ای حدود ۲۰۰ پرونده است. به این ترتیب هفته اینده تعداد پرونده‌ها نیز از ۱۰۰۰ خواهد گذشت تا متقاضیان برنامه نیروی متخصص فدرال بیش از گذشته دریابند که فرصت برای اقدام چقدر سریع در حال سرآمدن است.

کمترین میزان تقاضا همچون فهرست سال گذشته مربوط به اپراتور جرثقیل است که تاکنون هیچ درخواستی در این مورد ثبت نشده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar