توقف پذیرش پرونده جدید در سرمایه گذاری؛ کارآفرینی و خود اشتغالی کبک
30 ژوئن 2012 - 12:15
بازدید 208
5

علی مختاری با وجود اینکه متمم قانون بودجه کبک آنگونه که وزارت مهاجرت کبک به دنبال آن بود تصویب نشد؛ در آخرین ساعات روز جمعه دولت کبک اعلام کرد که تا ژانویه ۲۰۱۳ از پذیرش درخواست جدید در برنامه های سرمایه گذاری؛ کارآفرینی و خود اشتغالی معذور است.  در مورد برنامه نیروی متخصص آن دسته […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

با وجود اینکه متمم قانون بودجه کبک آنگونه که وزارت مهاجرت کبک به دنبال آن بود تصویب نشد؛ در آخرین ساعات روز جمعه دولت کبک اعلام کرد که تا ژانویه ۲۰۱۳ از پذیرش درخواست جدید در برنامه های سرمایه گذاری؛ کارآفرینی و خود اشتغالی معذور است.  در مورد برنامه نیروی متخصص آن دسته از متقاضیانی که رشته تحصیلی آنان در جدول امتیازات ۶ اتیاز و یا بالاتر دارد همچنان می توانند پرونده خود را برای بررسی ارسال کنند. 

در مورد رشته های زیر ۶ امتیاز تنها فرستادن درخواست برای کسانی امکان دارد که خود یا همسر آنان در کبک با ویزای کار حضور داشته اند؛ یا  در کبک تحصیل و یا …………. کرده اند. 

نکته مهم این که در مورد پرونده های صفر امتیازی و سرمایه گذاری از ۱۴ آوریل به بعد پذیرفته نمی شود یعنی اگر در این مدت پرونده ای فرستاده شده نیز باز می گردد. در مورد کارآفرینی و خود اشتغالی این تاریخ ۳۰ جون ۲۰۱۲ یعنی امروز است.

جزییات را اینجا ببینید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar