تنها هفت روز تا سوت پایان
19 آوریل 2015 - 1:48
بازدید 436
13

با گذشت سیزده روز از آغاز داوری مردمی مسابقه هفت سین، رقابت در میان آثار برتر نفس‌گیرتر از پیش شده است. به گزارش دبیرخانه ششمین دوره مسابقه فرامرزی هفت سین تا به امروز نزدیک به 600 نفر در مسابقه هفت سین شرکت کرده‌اند و بیش از 40 هزار رای به آثار شرکت کننده در بخش […]

ارسال توسط :
پ
پ

با گذشت سیزده روز از آغاز داوری مردمی مسابقه هفت سین، رقابت در میان آثار برتر نفس‌گیرتر از پیش شده است.

به گزارش دبیرخانه ششمین دوره مسابقه فرامرزی هفت سین تا به امروز نزدیک به 600 نفر در مسابقه هفت سین شرکت کرده‌اند و بیش از 40 هزار رای به آثار شرکت کننده در بخش مسابقه داده شده است که نشان دهنده استقبال و رشد قابل توجه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته است.

بر اساس اطلاعات استخراج شده توسط دبیرخانه مسابقه هفت سین، بیش از نیمی از شرکت کنندگان و رای دهندگان برای نخستین بار در این مسابقه شرکت کرده‌اند و سایت پارس کانادا و دوستان و آشنایان بیشترین تاثیر را در این میان داشته‌اند.

گفتنی است تمامی علاقمندان به حضور در این مسابقه می‌توانند تا 5 اردیبهشت ماه با ثبت نام در سایت هفت سین و دادن رای به آثار شرکت یافته در بخش مسابقه، افزون بر نقش‌آفرینی در انتخاب بهترین‌ها، یکی از 5 برنده خوش‌شانس جوایز ویژه داوری مردمی باشند. یادآوری می‌شود که اعضای سایت پارس کانادا می‌توانند با وارد کردن نام کاربری‌شان در سایت  Haftsin.caبه آسانی اقدام به دادن رای نمایند.

برندگان بخش بهترین سفره هفت سین، بهترین متن و برندگان داوری مردمی، ششم اردیبهشت ماه نود و چهار معرفی می‌شوند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar