تمدید سیاست بیش از 20 ساعت کار در هفته برای دانشجویان
09 دسامبر 2023 - 5:15
بازدید 167
6

دولت کانادا، سیاست لغو محدودیت ساعات کاری دانشجویان بین المللی را تا آوریل 2024 تمدید کرد در 7 دسامبر 2023، اداره مهاجرت کانادا (IRCC) اعلام کرد، سیاستی که دانشجویان بین المللی می‌توانند طبق آن فراتر از محدودیت معمول 20 ساعت در هفته در خارج از دانشگاه  (off-campus) کار کنند را تمدید می‌کند.  در پاسخ به […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا، سیاست لغو محدودیت ساعات کاری دانشجویان بین المللی را تا آوریل 2024 تمدید کرد

در 7 دسامبر 2023، اداره مهاجرت کانادا (IRCC) اعلام کرد، سیاستی که دانشجویان بین المللی می‌توانند طبق آن فراتر از محدودیت معمول 20 ساعت در هفته در خارج از دانشگاه  (off-campus) کار کنند را تمدید می‌کند. 

در پاسخ به کمبود فزاینده نیروی کار در سراسر کانادا، اداره مهاجرت این کشور در سال 2022 یک سیاست موقت را به اجرا درآورد که طبق آن برخی دانشجویان بین المللی اجازه یافتند تا به طور تمام وقت 40 ساعت در هفته خارج از دانشگاه کار کنند. 

ابتدا قرار بود این سیاست موقت پس از اجرایی شدن (15 نوامبر 2022) در 31 دسامبر سال جاری منقضی شود، اما طبق اطلاعیه‌ای که دو روز گذشته اعلام شد این سیاست موقت تا 30 آوریل 2024 تمدید می‌شود.

لازم به ذکر است که قبل از اجرایی شدن این سیاست جدید در اواخر سال 2022، دانشجویان بین‌المللی اجازه داشتند در طول سال تحصیلی حداکثر 20 ساعت در هفته خارج از دانشگاه کار کنند. در طول تعطیلات تحصیلی برنامه‌ریزی شده (فرجه هفتگی، تعطیلات زمستانی و غیره)، دانشجویان بین المللی همیشه مجاز به کار تمام وقت تحت سیاست فعلی اداره مهاجرت هستند. 

طبق آنچه در اطلاعیه دو روز پیش اعلام شد، دانشجویان بین‌المللی که از قبل در کانادا هستند و همچنین متقاضیانی که از 7 دسامبر 2023 درخواست تحصیلی ثبت کرده‌اند، می‌توانند در هفته بیش از 20 ساعت خارج از دانشگاه کار کنند. 

اگرچه آنطور که بسیاری از دانشجویان بین المللی امیدوار بودند، تصمیم اداره مهاجرت این سیاست را دائمی نمی‌کند، اما همچنان این تصمیم برای بسیاری از دانشجویان بین المللی در سراسر کانادا مفید خواهد بود. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

شرایط اجازه تحصیل در کانادا

بازگشت محدودیت ۲۰ ساعت کار در هفته برای دانشجویان بین المللی

شرایط واجدشرایطی در سیاست لغو محدویت ساعت کاری دانشجویان

تنها برخی از دانشجویان بین المللی واجد شرایط کار بیشتر  از 20 ساعت در هفته در خارج از دانشگاه هستند. برای واجد شرایط بودن در این سیاست موقت دانشجویان بین المللی باید:

  • در کلاس‌های دانشگاه در کانادا به صورت حضوری شرکت کنند (نه آنلاین از خارج)*

*دانشجویانی که از تاریخ 7 اکتبر سال گذشته (روزی که اداره مهاجرت کانادا این سیاست موقت را در سال 2022 اعلام کرد) درخواست اجازه تحصیلی ارسال کرده‌اند، همچنین می‌توانند از سیاست «لغو محدودیت ساعات کار خارج از دانشگاه» بهره‌مند شوند.

  • اجازه کار خارج از دانشگاه را در اجازه تحصیلی (study permit) خود داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

لغو محدودیت ساعت کاری دانشجویان

اهمیت نیروی کار موقت و دانشجویان بین المللی در بازار کار کانادا

تمدید فرصت برای ادامه تحصیل آنلاین

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) (کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar