تمدید زمان پروموشن نوروزی کنپارس
05 آوریل 2012 - 18:05
بازدید 187
9

پروموشن نوروزی کنپارس برای دسترسی به مقالات سایت تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۱ تمدید شد. شما هنوز چند روز زمان دارید تا از این فرصت استثنایی برای مطالعه صدها مقاله مفید و آگاهی‌بخش سایت که تنها موکلین شرکت و اعضا ویژه سایت به آن دسترسی دارند بهره ببرید. بر اساس این پروموشن، متقاضیان با پرداخت […]

ارسال توسط :
پ
پ

پروموشن نوروزی کنپارس برای دسترسی به مقالات سایت تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۱ تمدید شد. شما هنوز چند روز زمان دارید تا از این فرصت استثنایی برای مطالعه صدها مقاله مفید و آگاهی‌بخش سایت که تنها موکلین شرکت و اعضا ویژه سایت به آن دسترسی دارند بهره ببرید.

بر اساس این پروموشن، متقاضیان با پرداخت تنها ۴۵ هزار تومان یا ۵۰۰ امتیاز می‌توانند تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۱ به متن کامل تمام مقالات سایت‌های www.ParsCanada.com و www.CanParsJobs.com دسترسی نامحدود داشته باشند.

برای تهیه این پروموشن از طریق فروشگاه آنلاین کنپارس به این صفحه بروید.

این امکان خصوصا برای آن دسته از افراد که در دسترسی به مقالات مفید و خواندنی قدیمی‌تر سایت با مشکل مواجه بودند بسیار مفید و جالب توجه است و آنها می‌توانند بدون دغدغه به مطالعه مقالات سایت بپردازند.

همچنین این فرصت برای علاقه‌مندان پیگیر فراهم است تا با گردآوری امتیاز در این بازه زمانی، در پایان تابستان ۱۳۹۱، عضویت طلایی ۶ ماهه (با ۸۰۰ امتیاز) یا یکساله (با ۱۵۰۰ امتیاز) را بدون پرداخت وجه و از طریق مصرف امتیازات به دست آورند. بدین ترتیب تا کنپارس سیاست استفاده از امتیاز به جای پرداخت وجه را دنبال می‌کند، این افراد می‌توانند به طور مداوم عضویت خود را در واقع، به صورت رایگان و با مصرف امتیازات گردآوری شده تمدید کنند و مرتبا در مورد کار، اشتغال، تحصیل، سیاست و سایر ابعاد زندگی در کانادا اطلاعات کسب نمایند.

برای مطالعه انواع عضویت‌ها و دسترسی‌ها در سایت این صفحه را ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar