تمدید خودکار گواهی پذیرش کبک برای دانشجویان
13 می 2020 - 12:18
بازدید 457
11

اداره مهاجرت کبک اعلام کرده است، دانشجویان خارجی نگران اتمام مهلت گواهی پذیرش کبک (CAQ)خود نباشند. گواهی پذیرش کبک که برای دانشجویان خارجی صادر شده است تا 31 دسامبر سال 2020 به صورت خودکار تمدید خواهد شد. دولت کبک در صورت انقضاء گواهی های پذیرش کبک (CAQ) از تاریخ 30 آوریل تا 31 دسامبر2020، آنها […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کبک اعلام کرده است، دانشجویان خارجی نگران اتمام مهلت گواهی پذیرش کبک (CAQ)خود نباشند. گواهی پذیرش کبک که برای دانشجویان خارجی صادر شده است تا 31 دسامبر سال 2020 به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

دولت کبک در صورت انقضاء گواهی های پذیرش کبک (CAQ) از تاریخ 30 آوریل تا 31 دسامبر2020، آنها را به طور خودکار تمدید می کند.

وزارت مهاجرت (MIFI) روز پنجشنبه 30 آوریل این اطلاعیه را اعلام کرد و گفت، در طول همه گیری فعلی، این تصمیم یکی از راه های پاسخگویی به دغدغه های بسیاری از همکاران خود در بخش آموزش است.  

این اطلاعیه را می توان روی وب سایت وزارت مهاجرت کبک مشاهده نمود:  “این تصمیم با هدف تسهیل سازی مراحل برای دانشجویان خارجی است که در حال اتمام برنامه تحصیل خود هستند، اما به دلیل وضعیت اضطراری بهداشتی و تعلیق موقتی دوره های خود، باید اقامت خود را در کبک تمدید کنند.”

اکثر افرادی که قصد تحصیل در کبک را دارند، قبل از اینکه بتوانند برای مجوز تحصیل از مقامات مهاجرت فدرال کانادا اقدام کنند، باید CAQ را دریافت کنند.

بدین ترتیب، وزارت مهاجرت کبک تلاش کرده است از جریمه اجباری دانشجویان خارجی که ممکن است به دلیل بحران کرونا نتوانسته باشند تحصیلات خود را طبق برنامه ریزی در زمستان یا تابستان سال 2020 به پایان برسانند، جلوگیری کند.  تمدید خودکار گواهی پذیرش کبک ( CAQ)، کمک می کند تا دانشجویان به راحتی بتوانند مجوز تحصیل خود را در دولت فدرال تمدید کنند و (موقتا) مجبور نخواهند بود روند جدیدی را برای گواهی پذیرش کبک طی کنند.

دانشجویان می توانند در اسرع وقت بدون نیاز به داشتن CAQ جدید، درخواست تمدید مجوز تحصیل خود را به دولت فدرال ارائه دهند و این به آنها اجازه می دهد تا اقامت موقت معتبر خود را حفظ و با شروع مجدد دوره ها، روند تحصیل خود را کامل کنند .  

نیازی به پرداخت هزینه از طرف دانشجویان، جهت تمدید گواهی پذیرش( (CAQ نیست.

وزارت مهاجرت کبک تأکید کرد، این اطلاعیه برای دانشجویانی که مایل به کسب گواهی پذیرش کبک (CAQ) برای ترم پاییز هستند یا کسانی که گواهی پذیرش (CAQ) آنها پس از 31 دسامبر سال 2020 منقضی می شود، صدق نمی کند.

کبک نزدیک به 90 هزار دانشجوی خارجی دارد و از سال 2013 تعداد این دانشجویان دو برابر شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar