تلاش کنپارس برای اصلاح امور در دفتر دمشق
21 فوریه 2011 - 14:52
بازدید 547
7

به اطلاع مخاطبان و خوانندگان مطالب این وبسایت می‌رساند آقای علی مختاری، مدیر کنپارس در پاسخ به درخواست‌های متعدد موکلین شرکت و همچنین افراد زیادی از غیرموکلین که در انتظار دریافت ویزای کانادا هستند در حال آماده‌سازی نامه مهمی برای وزیر شهروندی و مهاجرت کانادا جیسن کنی است. بنا بر اطلاعات ما، محتوای این نامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع مخاطبان و خوانندگان مطالب این وبسایت می‌رساند آقای علی مختاری، مدیر کنپارس در پاسخ به درخواست‌های متعدد موکلین شرکت و همچنین افراد زیادی از غیرموکلین که در انتظار دریافت ویزای کانادا هستند در حال آماده‌سازی نامه مهمی برای وزیر شهروندی و مهاجرت کانادا جیسن کنی است.

بنا بر اطلاعات ما، محتوای این نامه به تاخیرهای غیرقابل توجیه، ضعف در براورده کردن ادعاها و برنامه‌ها و همچنین آشفتگی وضعیت بررسی پرونده‌ها در اداره مهاجرت کانادا و خصوصا دفتر دمشق اشاره داشته و تلاش دارد حساسیت این رویه نادرست را به اطلاع وزیر و نیز افکار عمومی کانادا برساند.

دلیل تهیه این نامه انتقادات فراوان متقاضیان مهاجرت از عدم تحقق وعده‌های اعلام شده اداره مهاجرت کانادا است و آقای مختاری تلاش دارند از طریق مشاوره با کارشناسان، زمینه یک حرکت فراگیر و جدی برای اصلاح امور و پاسخ‌گویی دقیق را در دفتر دمشق فراهم آورند. امید است با آماده شدن نامه که قرار است به صورت یک پتیشن آن-لاین در اختیار همه مخاطبان قرار گیرد امکان مشارکت گسترده دوستان در انتقال اعتراضات به شخص وزیر فراهم اید.

به محض اطلاع از محتوای نامه، جزییات را از طریق همین وبسایت به شما اعلام خواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar