تقاضای ویزای موقت باید آنلاین باشد
05 جولای 2020 - 21:11
بازدید 380
8

کانادا دستورالعمل های ویژه جدیدی را منتشر کرده است که طبق آن ها درخواست ویزای موقت از اول جولای تا 30 سپتامبر باید به صورت آنلاین باشد. با توجه به همه گیر شدن کرونا ویروس، کانادا فقط ویزاهای اقامت موقتی را که به صورت آنلاین ارسال می شود، می پذیرد. این قانون برای افراد متقاضی […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا دستورالعمل های ویژه جدیدی را منتشر کرده است که طبق آن ها درخواست ویزای موقت از اول جولای تا 30 سپتامبر باید به صورت آنلاین باشد.

با توجه به همه گیر شدن کرونا ویروس، کانادا فقط ویزاهای اقامت موقتی را که به صورت آنلاین ارسال می شود، می پذیرد. این قانون برای افراد متقاضی مجوز کار، مجوز تحصیلی و ویزاهای اقامت موقت (TRV) که بین 1 جولای و 30 سپتامبر اقدام کنند، اجرا خواهد شد.

با این حال، اداره مهاجرت کانادا (IRCC) برای اشخاصی که به دلیل ناتوانی جسمانی قادر نیستند روند تقاضای خود را به صورت آنلاین تکمیل کنند، شرایط ویژه ای فراهم می کند. اگر متقاضی معلولیت نداشته باشد، IRCC در بازه زمانی اعلام شده، تقاضاهای کاغذی را نمی پذیرد و هزینه های درخواست و پردازش را به متقاضی باز می گرداند.

در حال حاضر، دارندگان مجوز کار تا زمانی که یک دلیل اجباری برای آمدن دارند، می توانند به کانادا سفر کنند. معافیت های دیگر نیز اعمال می شود از جمله اینکه فردی که به کانادا می آید بخواهد یکی از اعضای درجه یک خانواده را ببیند.

 دارندگان مجوز تحصیلی اگر تا 18 مارس مجوز معتبر نداشته باشند قادر به ورود به کانادا نیستند. با این حال، این اعلامیه جدید IRCC حاکی از آن است که کانادا قصد دارد معافیتی را در نظر بگیرد برای دارندگان مجوز تحصیلی که مایل به شروع تحصیل در کانادا در پاییزامسال هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar