تغییر رویه اداره مهاجرت کبک در پرونده های سرمایه گذاری
16 دسامبر 2015 - 2:51
بازدید 264
8

شنیده ها از منابع موثق حاکی از آن است که رفتار اداره مهاجرت کبک در رسیدگی به پرونده های سرمایه کذاری این استان تغییر مثبتی داشته و رویه افسران نیز در برخورد با پرونده ها تغییر کرده است. در سری مصاحبه های اخیر در ابوظبی بیش از ۷۵ درصد از متقاضیان پذیرفته شده اند و […]

ارسال توسط :
پ
پ

شنیده ها از منابع موثق حاکی از آن است که رفتار اداره مهاجرت کبک در رسیدگی به پرونده های سرمایه کذاری این استان تغییر مثبتی داشته و رویه افسران نیز در برخورد با پرونده ها تغییر کرده است. در سری مصاحبه های اخیر در ابوظبی بیش از ۷۵ درصد از متقاضیان پذیرفته شده اند و از رفتار توام با عدم اعتماد افسران با متقاضیان نیز خبری نبوده است. این در حالی است که پیش از این رویه غیر قابل قبولی در پیش بود و سهم قبولی در مصاحبه های کبک به ۵۰٪ رسیده بود ضمن اینکه رفتار قابل قبولی از سوی افسران دیده نمی شد و گاه به دلیل بی تجربگی و نیز عدم فهم پرونده با آرای بسیار غیر قابل فهمی روبرو می شدیم. 

خوشبختانه کنپارس همیشه وسواس زیادی در آماده سازی پروند ها داشته است و به طور کلی هرگز آمار قبولی ما کمتر از ۹۰٪ نبوده است اما این نتیجه حاصل فشار مضاعف بر موکلین، آماده سازی دقیق آنها برای مصاحبه با حضور مدیریت شرکت در محل مصاحبه و ارایه مدارکی بسیار بیش از آنچه مورد درخواست افسران بوده حاصل شده است. این تغییرات به ما این اطمینان را می دهد که با توجه به اصلاح مثبت سیستم امید داشته باشیم هیچ پرونده سرمایه گذاری کبک در سیستم اداره مهاجرت کبک از دست نمی رود و زحمات متقاضیان و تیم ما به هدر نخواهد رفت.

برای دانستن بیشتر در مورد این برنامه اینجا را بخوانید. توصیه می کنم اینجا را نیز ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar