تغییر در دستورالعمل گواهی سوءپیشینه برای متقاضیان سیستم اکسپرس انتری فدرال
28 فوریه 2018 - 20:07
بازدید 390
7

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، دستورالعمل ارائه گواهی سوءپیشینه برای متقاضیان سیستم اکسپرس انتری فدرال را تغییر داد. بر اساس این تغییر در دستورالعمل ارائه سوءپیشینه: متقاضیانی که از طریق سیستم اکسپرس انتری فدرال برای اقامت دائم کانادا اقدام کرده اند، هم اکنون بایستی گواهی سوءپیشینه از کشوری که در ده سال گذشته بیش […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، دستورالعمل ارائه گواهی سوءپیشینه برای متقاضیان سیستم اکسپرس انتری فدرال را تغییر داد.

بر اساس این تغییر در دستورالعمل ارائه سوءپیشینه:

متقاضیانی که از طریق سیستم اکسپرس انتری فدرال برای اقامت دائم کانادا اقدام کرده اند، هم اکنون بایستی گواهی سوءپیشینه از کشوری که در ده سال گذشته بیش از 6 ماه در آن سکونت داشته اند، ارائه کنند و یا کشوری که بعد از 18 سالگی، 6 ماه یا بیشتر در آن زندگی کرده اند.

برای مثال اگر فردی 24 سال دارد، باید گواهی سوءپیشینه خود را از 18 سالگی به بعد ارائه کند، یعنی باید از کشورهایی که 6 ماه یا بیشتر بعد از 18 سالگی زندگی کرده است، گواهی سوءپیشینه بگیرد.

همه درخواست هایی که از طریق سیستم اکسپرس انتری از تاریخ اول ژانویه 2015 دریافت شده اند، مطابق با این تغییر بررسی خواهند شد.

تمامی متقاضیان اصلی، همسران یا پارتنر ها و فرزندان وابسته 18 ساله یا بیشتر بایستی گواهی سوءپیشینه خود را همراه با درخواست الکترونیکی (application for permanent residence (e-APR) خود ارسال نمایند.

گواهی سوءپیشینه:

  • باید در بازه زمانی 6 ماهه قبل از ثبت درخواست الکترونیکی مهاجرت صادر شده باشد،
  • باید پس از آخرین باری باشد که متقاضی در آن کشور زندگی می کرده است،
  • قبل از ثبت درخواست اقامت دائم باید آن را داشته باشید،
  • برای همه کشورها به جز کانادا اجباری ست،
  • اسکن رنگی از اصل گواهی به ضمیمه لازم است، کپی برابر اصل یا کپی غیرمجاز گواهی قابل قبول نیست و منجر به رد شدن پرونده شما خواهد شد.

منبع خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar