تغییر در برنامه نیروی متخصص کبک: سیاست کنپارس در قبال پرونده های موجود
15 آگوست 2018 - 22:10
بازدید 469
7

با اعلام تغییرات در برنامه نیروی متخصص کبک و منتفی شدن ثبت ۵۰۰۰ پرونده ای که قرار بود تا 15 آگوست ۲۰۱۸ بگیرند، علیرغم تاکید شخص وزیر در تاریخ سوم آوریل ۲۰۱۸ مبنی براینکه این اتفاق خواهد افتاد، بسیاری از متقاضیان را نگران کرده است و به نوعی دچار سردرگمی اند. موکلین کنپارس از این […]

ارسال توسط :
پ
پ

با اعلام تغییرات در برنامه نیروی متخصص کبک و منتفی شدن ثبت ۵۰۰۰ پرونده ای که قرار بود تا 15 آگوست ۲۰۱۸ بگیرند، علیرغم تاکید شخص وزیر در تاریخ سوم آوریل ۲۰۱۸ مبنی براینکه این اتفاق خواهد افتاد، بسیاری از متقاضیان را نگران کرده است و به نوعی دچار سردرگمی اند. موکلین کنپارس از این قاعده مستثنی نیستند و سوالات زیادی در این خصوص دارند. کنپارس اما منافع موکلین خود را در اولویت می بیند و سیاست های زیر را در پیش گرفته است:

۱- قیمت قراردادی پرونده های ثبت نشده کبک مشمول تخفیف قابل توجهی می شوند. اگر کسی به عنوان مجرد قراردادی با قیمت کل ۷۰۰۰ دلار بسته است با امضای متممی رقم قرارداد وی به ۴۵۰۰ دلار کاهش می یابد و اگر با رقمی کمتر و یا بیشتر از این قرارداد بسته اند به همین نسبت تخفیف خواهند گرفت.

۲- از این پس هزینه قرارداد برای پرونده های جدید نیروی متخصص کبک نیز ۴۵۰۰ دلار خواهد بود.

۳- تیم ما مشغول امتیاز شماری موکلین است و به تدریج با افراد در این خصوص تماس گرفته می شود. در مورد افرادی که امتیاز قبولی کبک را با توجه به تغییرات جدید ندارند، راه های جایگزین برای مهاجرت پیشنهاد می شود و قرارداد آنها نیز تغییر می کند.

۴- گذشته از اینکه قراراست کبک با سیستم جدید اکسپرس انتری پرونده جذب کند، همان گونه پیش از این نیز به آن پرداخته ام، به این معنی نیست که لزوماَ افراد با امتیاز بالاتر مطابق جدول امتیاز بندی اصل برنامه انتخاب می شوند. باید منتظر شکل امتیاز بندی سیستم انتخاب کبک برای صدور دعوتنامه یا همان Invitation to Apply ماند و گمانه زنی ها در این خصوص تا قبل از روشن شدن آن بیجاست و نمی تواند محور تصمیم گیری باشد.

۵- موکلین عزیز لطف کنند تا تماس همکاران من صبوری کنند و از تماس های مکرر با سیستم تا آن زمان خودداری نمایند.

از همکاری همه شما سپاسگزارم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar