تغییرات هزینه رسیدگی به پرونده های کبک در سال ۲۰۱۶ اعلام شد
15 دسامبر 2015 - 1:28
بازدید 255
11

دولت کبک هزینه درخواست برای مهاجرت به این استان را برای سال ۲۰۱۶ اعلام کرد. می توانید جدول مورد نظر را در این نشانی ببینید. به این ترتیب هزینه درخواست برای اقدام از روش سرمایه گذاری بدون تغییر ۱۵۰۰۰ دلار می ماند با این توضیح که بدون در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده این رقم در نظر […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کبک هزینه درخواست برای مهاجرت به این استان را برای سال ۲۰۱۶ اعلام کرد. می توانید جدول مورد نظر را در این نشانی ببینید.

به این ترتیب هزینه درخواست برای اقدام از روش سرمایه گذاری بدون تغییر ۱۵۰۰۰ دلار می ماند با این توضیح که بدون در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده این رقم در نظر گرفته شده است و مهم نیست اعضای خانواده متقاضی تنها یک نفر باشد و یا ده نفر باشد.

برای پرونده های کارآفرلینی و خوداشتغالی که البته هنوز بسته اند هزینه اقدام برای متقاضی اصلی از ۱۰۳۴ به ۱۰۴۵ دلار افزایش یافته است. هزینه اقدام برای هر عضو خانواده نیز از ۱۶۴ به ۱۶۶ دلار افزایش یاقته است.

در مورد پرونده های نیروی متخصص کبک هزینه اقدام متقاضی اصلی از ۷۶۵ دلار در سال ۲۰۱۵ به ۷۷۳ دلار افزایش می یابد. هزینه اقدام برای هر عضو خانواده نیز از ۱۶۴ به ۱۶۶ افزایش یافته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar