تغییرات مهم در مسابقه هفت سین
07 آوریل 2011 - 10:58
بازدید 216
8

گام اول از مرحله دوم مسابقه هفت سین تا دقایقی دیگر به پایان می‌رسد و نتایج آن تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود. براساس اعلام تیم برگزار کننده مسابقه با پایان یافتن این گام و توقف رای‌گیری، به فاصله چند ساعت دو خبر مهم مرتبط با این گام از طریق سایت مسابقه اعلام خواهد شد؛ اولی، […]

ارسال توسط :
پ
پ

گام اول از مرحله دوم مسابقه هفت سین تا دقایقی دیگر به پایان می‌رسد و نتایج آن تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود. براساس اعلام تیم برگزار کننده مسابقه با پایان یافتن این گام و توقف رای‌گیری، به فاصله چند ساعت دو خبر مهم مرتبط با این گام از طریق سایت مسابقه اعلام خواهد شد؛ اولی، اعلام اسامی سه داور منتخب این گام و دومی، اعلام ۳۵ سفره‌ای (در واقع، شرکت کننده‌ای) که به گام بعدی صعود کرده‌اند و در واقع، ۱۶ شرکت کننده در این مرحله از ادامه مسیر بازخواهند ماند. یادآوری می‌شود که این گام بر اساس آرای داوران، سه برنده هم دارد که در پایان مسابقه اسامی آنها اعلام می‌شود.

تغییرات مهم مسابقه در گام‌های آینده

اما مسابقه از این مرحله به بعد تغییرات بسیار مهمی خواهد کرد. به گفته مسئول برگزاری مسابقه، بعد از دریافت ایمیل‌هایی از داخل ایران که با توجه به شرایط سرعت و دسترسی به اینترنت، این میزان مراجعه هفتگی و رای‌دادن به این تعداد از سفره‌ها را بسیار دشوار می‌دانستند، تیم برگزاری پس از ارزیابی شرایط و مشاوره با مدیران شرکت تصمیم گرفت تغییراتی را از این مرحله به بعد اعمال کند که در اینجا مفاد اصلی آن به اطلاع شما می‌رسد:

اول، تعداد گام‌های باقی‌مانده مسابقه از ۴ به دو کاهش یافت و در واقع این مسابقه در دو گام آینده به پایان می‌رسد؛

دوم، تعداد برندگان مسابقه و رقم کلی جوایز به همان میزان سابق باقی ماند یعنی درحالی‌که پیشتر قرار بود ۱۲ نفر در ۴ گام باقیمانده انتخاب شوند، همین تعداد در دو گام انتخاب خواهند شد؛ ۵ نفر در گام بعدی و ۷ نفر در گام نهایی. بدین ترتیب گام نهایی مسابقه از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار خواهد شد چون رقم جایزه اول آن افزایش خواهد یافت. جزییات مربوط به جوایز در سایت هفت سین اعلام خواهد شد.

سوم، تعداد برندگان داوری هم به همان تعداد سابق خواهد بود یعنی ۱۲ نفر انتخاب خواهند شد که ۵ نفر در گام بعدی و ۷ نفر در گام آخر خواهند بود. برای اجتناب از خطاهای احتمالی، شرط پذیرش داوران در مسابقه این است که به همه آثار رای داده باشند. از آنجا که افراد می‌توانند در روزهای مختلف لاگ-این کرده و رای دهند مشکلی از این نظر نخواهد بود و مثلا به ۳۵ اثر باقیمانده می‌توانند در چند روز (تا قبل از پایان مهلت رای‌گیری در آن گام) رای بدهند.

چهارم، شیوه تقسیم‌بندی شرکت کنندگان در این دو گام هم مضربی از ۷ خواهد بود یعنی با حذف ۲۱ اثر، ۱۴ اثر برتر در گام پایانی بر سر تصاحب ۷ جایزه رقابت خواهند که جایزه اول از جذابیت خیلی بیشتری دارد. به همین دلیل آرا داوران مسابقه در این دو گام اهمیت خیلی زیادی دارد؛ با یکی شرکت کنندگان اصلی انتخاب می‌شوند و با دیگری برندگان. پس برای آنکه هم برنده مسابقه داوران باشید و هم آثار بهتری را کاندید دریافت جوایز اصلی کنید از همین امروز برای رای دادن عادلانه و منصفانه در این رقابت جدی شرکت کنید.

کنپارس امیدوار است برگزاری چنین مسابقاتی در ایجاد تحرک در مخاطبان برای حفظ ارزش‌های ملی و فرهنگی موثر بوده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar