تغییرات جدید در فهرست مشاغل مورد نیاز استان ساسکچوان
19 سپتامبر 2019 - 19:45
بازدید 469
9

اداره مهاجرت استان ساسکچوان روز چهارشنبه 18 سپتامبر 2019، فهرست جدیدی از مشاغل مورد نیاز این استان، با نام  Excluded Occupation List منتشر کرد.    در فهرستی که اداره مهاجرت استان ساسکچوان اعلام کرده است، کد مشاغلی که در حال حاضر امکان شرکت در برنامه نیروی متخصص این استان را ندارند، معرفی شده اند. به […]

ارسال توسط :
پ
پ
اداره مهاجرت استان ساسکچوان روز چهارشنبه 18 سپتامبر 2019، فهرست جدیدی از مشاغل مورد نیاز این استان، با نام  Excluded Occupation List منتشر کرد. 
 
در فهرستی که اداره مهاجرت استان ساسکچوان اعلام کرده است، کد مشاغلی که در حال حاضر امکان شرکت در برنامه نیروی متخصص این استان را ندارند، معرفی شده اند. به عبارت دیگر، متقاضیان همه کدهای مشاغل به جز کدهایی که در این لیست اعلام شده اند، می توانند برای برنامه نیروی متخصص اقدام کنند. 
 
برای مشاهده این فهرست  اینجا را بخوانید. 
 
استان ساسکچوان در سال های اخیر، با برنامه ی نیروی متخصص خود معروف به SINP برای متقاضیان مهاجرت به کانادا نامی آشنا بوده و هست. این برنامه از طریق دو روش اکسپرس انتری EE و مشاغل مورد تقاضا OID به انتخاب متقاضیان مهاجرت به این استان پرداخته و در این مدت، به دلیل چارچوب های مشخص و سیستم منظم بررسی پرونده های مهاجرتی بسیار محبوب شده است.

برنامه ی نیروی متخصص ساسکچوان، بستری مناسب برای مهاجرت به کانادا برای افرادی است که در کنار تحصیلات عالی و سابقه ی کاری مرتبط با لیست مشاغل این استان، کمتر از 50 سال سن دارند. اهمیت این شرایط، در مقایسه با برنامه ی نیروی متخصص فدرال یا برنامه ی نیروی متخصص کبک روشن می شود که در یکی، سن و سطح بالایی از دانش زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است و در دیگری، افزون بر نیاز به دانش زبان فرانسه، تغییرات مداوم و بی نظمی در بررسی پرونده های انباشته شده در سال های اخیر، متقاضیان مهاجرت را گرفتار مشکل کرده است.

استان ساسکچوان از جولای 2018 با تغییر سیستم ثبتی و تبدیل آن به سیستم رقابتی، کوشید برنامه ی قدیمی خود را در قالبی جدید و با ویژگی های مطلوب و سودمند ارائه دهد. درست است که تغییرات فهرست مشاغل این استان، که بر حسب نیاز بازار کار اصلاح می شود، اقدام در این برنامه را با ریسک همراه کرده است، ولی از سویی این تغییرها، خود موهبتی برای متقاضیان مهاجرت به این استان شمرده می شوند.

فهرست مشاغل ساسکچوان به دو گروه نظام مند و غیر نظام مند تقسیم می شود. مشاغل نظام مند ساسکچوان، آنهایی هستند که متقاضیانش برای شروع روند مهاجرتی، باید پس از دریافت دعوت نامه و بر اساس اعلام استان، گواهی ویژه ای را از سازمان مربوطه ای دریافت کنند که به ایشان اعلام می شود. فهرست مشاغل مورد نیاز سال 2017-2018، مشاغل مهندسی از جمله مهندسی عمران، مکانیک، برق، صنایع، کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار) را نیز در بر می گرفت. بر اساس آن  فهرست، افراد متقاضی در این رشته های شغلی، می بایست  پس از ثبت پرونده ی مهاجرتی خود در استان با دریافت مهلتی یک ساله، گواهی عضویت EIT و یا Confirmatory Exam Letter را از سازمان نظام مهندسی ساسکاچوان  APEGS دریافت می کردند تا با ارائه ی آن، گواهی استانی را دریافت کنند و پرونده مهاجرتی شان را وارد مرحله ی فدرال نمایند. ادامه …

برای اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران کنپارس تماس بگیرید. 
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar