تغییرات جدید در سیستم مون پروژه کبک از دوم آگوست اجرایی می شوند
18 جولای 2018 - 20:21
بازدید 446
10

اگرچه وزارت مهاجرت استان کبک، روز پنج شنبه 29 مارس 2018 اعلام کرده بود که نعداد 5000 پرونده ظرفیت سال کاری 2017-2018 تا تاریخ 15 اوت 2018 پذیرش خواهد کرد، اما دقایقی پیش اعلام کرد که سیستم مون پروژه از تاریخ 2 آگوست 2018 تغییرات اساسی خواهد کرد.  طبق اعلام سایت وزارت مهاجرت این استان، از تاریخ […]

ارسال توسط :
پ
پ

اگرچه وزارت مهاجرت استان کبک، روز پنج شنبه 29 مارس 2018 اعلام کرده بود که نعداد 5000 پرونده ظرفیت سال کاری 2017-2018 تا تاریخ 15 اوت 2018 پذیرش خواهد کرد، اما دقایقی پیش اعلام کرد که سیستم مون پروژه از تاریخ 2 آگوست 2018 تغییرات اساسی خواهد کرد. 

طبق اعلام سایت وزارت مهاجرت این استان، از تاریخ 2 آگوست ۲۰۱۸ سیستم ساخت پروفایل و اقدام برای این برنامه نیروی متخصص به صورت ثبت درخواست علاقه مندی (Expression of Interest) خواهد بود و ظرفیت مشخصی برای این برنامه اعلام نخواهد شد. 

بدین ترتیب که متقاضیان ابتدا باید درخواست علاقه مندی خود را برای اقدام از طریق برنامه نیروی متخصص استان کبک ارسال کنند و در صورت واجد شرایط بودن از طرف استان دعوت نامه دریافت می کنند و بعد از دریافت دعوت نامه می توانند مدارک خود را ارسال کنند. 

پیش از این نیز اعلام شده بود که قوانین موجود برای دریافت ۵۰۰۰ پرونده نیروی متخصص مربوط به ظرفیت سال 2017-2018 تا تاریخ 15 اوت 2018 حفظ و تمدید خواهد شد، اما این اعلام وزارت مهاجرت کبک نشان می دهد که این استان می خواهد از سیستمی همانند سیستم اکسپرس انتری فدرال استفاده کند.

تغییرات به طور خلاصه به شرح زیر است: 

  1. برنامه نیروی متخصص استانی کبک (Quebec Skilled Worker Program: این برنامه به صورت  ثبت درخواست علاقه مندی (Expression of Interest) خواهد شد. 
  2. برنامه سرمایه گذاری (Investor Program): با تاکید بر جذب متقاضیان فرانسه زبان خواهد بود، شرایط کامل را اینجا بخوانید. 
  3. برنامه کارآفرینی (Program Entreprneurs): 

گفتنی است روز چهارشنبه 28 مارس 2018 روزنامه رسمی استان کبک پیشنهادات وزیر مهاجرت این استان را برای انجام تغییراتی در برنامه های مهاجرتی کبک از جمله برنامه نیروی متخصص (Quebec Skilled Worker Program) منتشر کرد که بر این اساس، پیشنهاد شده است برای برنامه نیروی متخصص کبک سیستمی شبیه سیستم اکسپرس انتری فدرال جایگزین سیستم مون پروژه شود، که همانند سیستم فدرال، ابراز علاقه مندی یا Expression of Interest مبنای آن است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar