تعیین سطح آزمون‌های آیلتس در آموزشگاه زبان کنپارس
14 آوریل 2013 - 4:08
بازدید 422
6

به اطلاع همه علاقه‌مندان می‌رسد که آموزشگاه زبان کنپارس در جهت برگزاری دوره‌های آمادگی برای آزمون‌های آیلتس و تافل اقدام به برگزاری آزمون تعیین سطح برای این دو دوره می‌کند. این آزمون‌های تعیین سطح پیش از آغاز هر دوره جدید برگزار می‌شوندو متقاضیان می‌توانند با شرکت در آنها برای حضور در کلاس‌های آمادگی ثبت نام […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع همه علاقه‌مندان می‌رسد که آموزشگاه زبان کنپارس در جهت برگزاری دوره‌های آمادگی برای آزمون‌های آیلتس و تافل اقدام به برگزاری آزمون تعیین سطح برای این دو دوره می‌کند.

این آزمون‌های تعیین سطح پیش از آغاز هر دوره جدید برگزار می‌شوندو متقاضیان می‌توانند با شرکت در آنها برای حضور در کلاس‌های آمادگی ثبت نام کنند.

نوبت بعدی آزمون تعیین سطح، پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲  در ساعت ۴.۳۰ بعد از ظهر خواهد بود.

در روز آزمون، بنا به انتخاب متقاضی، تعیین سطح برای هر کدام از آزمون‌ها (آیلتس یا تافل) انجام می‌شود و کسانی‌که در هیچ کدام از آنها امتیاز لازم برای شرکت در دوره مربوطه را کسب نکنند و یا از آغاز متقاضی دوره‌های عمومی (دوره افزایش مهارتهای زبانی) موسسه باشند پس از آن، در همان روز تعیین سطح می‌شوند.

هزینه آزمون تعیین سطح برای هر یک از دوره‌های آیلتس و یا تافل ۱۰ هزار تومان است که در صورت ثبت نام در دوره های زبان آموزشگاه کنپارس، این مبلغ از هزینه دوره کسر می گردد.

برای ثبت نام در آزمون تعیین سطح، به این صفحه مراجعه فرمایید.

لازم به یادآوری‌ست که آموزشگاه زبان کنپارس دوره‌های عمومی آمادگی زبان را به منظور افزایش مهارت‌های مختلف زبانی و هم چنین آمادگی افراد برای ورود به محیط‌های شغلی و تحصیلی در امریکای شمالی برگزار می‌کند و علاوه بر این، دوره‌های تخصصی دیگری هم در دست طراحی دارد که اخبار آن به زودی به اطلاع شما خواهد رسید.

کنپارس از آغاز تا پایان همراه شماست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar