تعویق برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها
05 ژانویه 2020 - 18:22
بازدید 296
4

امسال، دولت فدرال پذیرش یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرتی خود یعنی اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ، را به تعویق انداخته است. از طریق این برنامه، شهروندان و ساکنین دائمی کانادا می توانند والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود را برای اقامت در کانادا حمایت کنند. برنامه اسپانسرشیپ والدین و مادربزرگ ها و […]

ارسال توسط :
پ
پ

امسال، دولت فدرال پذیرش یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرتی خود یعنی اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ، را به تعویق انداخته است. از طریق این برنامه، شهروندان و ساکنین دائمی کانادا می توانند والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود را برای اقامت در کانادا حمایت کنند.

برنامه اسپانسرشیپ والدین و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها معمولاً در ژانویه پذیرای درخواست ها است، اما طبق برنامه ریزی در ژانویه سال 2020 این پذیرش انجام نمی شود.

براساس اعلام وزارت مهاجرت، دولت برای راه اندازی یک فرآیند پذیرش جدید به زمان بیشتری نیاز دارد.

این اتفاق تازه ترین تلاش دولت لیبرال برای تجدید نظر در این برنامه بسیار محبوب است که این امکان را فراهم می آورد که تقریباً 20 هزار نفر در گروه والدین و مادربزرگ و پدربزرگ ها هر ساله در قالب اتحاد خانواده در کانادا پذیرش شوند.

ابتدا درخواست ها بر اساس اولویت ارائه درخواست به صورت حضوری پذیرفته می شد (هرکس زودتر اقدام می کرد، زودتر درخواستش مورد بررسی قرار می گرفت)، اما با مشاهده تخلفات صورت گرفته در این زمینه، این سیستم لغو شد.

دولت سپس به سیستم قرعه کشی روی آورد که به دلیل تصادفی بودن بسیار زیاد انتخاب ها، مورد انتقاد قرار گرفت. آن ها باز هم به سیستم اولویت ارائه خدمات به افراد بر اساس زمان ارائه درخواست بازگشتند، اما این بار به صورت آنلاین که نتیجه این شد: در سال 2019 همه نوبت ها ظرف چند دقیقه پر شدند.

دولت قول داد که یک بار دیگر روند درخواست را تجدید نظر کند، اما به نظر نمی رسد که راه حلی برای بازگشایی مجدد این برنامه در ژانویه پیدا کند.

مارکو مندچینو، وزیر جدید مهاجرت در تاریخ 20 دسامبر به مقامات دستور داد که برنامه های مربوط به دریافت درخواست های مذکور را به تعویق بیندازند.

وزیر قصد دارد تا 1 آوریل 2020 دستورالعمل های جدید مدیریت پذیرش را برای برنامه اسپانسرشیپ والدین و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها صادر کند.

این وزارتخانه چند روز پیش، تاخیر اعمال شده در این برنامه را در رسانه های اجتماعی اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar