تعداد زیادی از متقاضیان سرمایه گذاری (برنامه قدیم و جدید) بهمن ماه مصاحبه می شوند
11 دسامبر 2011 - 13:19
بازدید 393
9

علی مختاری؛ امروز خبر رسید که قرار است تعداد زیادی از متقاضیان سرمایه گذاری (برنامه قدیم موسوم به ۱۲۰ هزار دلاری) در ماه بهمن سال جاری مصاحبه شوند. افرادی که اکنون برای مصاحبه در ترکیه حضور دارند در نیمه ماه جولای ۲۰۱۰ فایل باز کرده اند و انتظار می رود به زودی نامه های مصاحبه […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

امروز خبر رسید که قرار است تعداد زیادی از متقاضیان سرمایه گذاری (برنامه قدیم موسوم به ۱۲۰ هزار دلاری) در ماه بهمن سال جاری مصاحبه شوند. افرادی که اکنون برای مصاحبه در ترکیه حضور دارند در نیمه ماه جولای ۲۰۱۰ فایل باز کرده اند و انتظار می رود به زودی نامه های مصاحبه برای متقاضیانی که در نیمه دوم این ماه ثبت شده اند برای انجام در ماه فوریه دریافت شود.

هنوز روشن نیست که این مصاحبه ها در مونترآل خواهد بود یا در استانبول به همین دلیل به افرادی که منتظر مصاحبه اند توصیه می شود برای درخواست ویزای کانادا پیش از دریافت نامه مصاحبه به سفارت کانادا در تهران مراجعه کنند تا اگر مصاحبه آنها در مونترآل اعلام شد تجربه ماه اکتبر و نوامبر ما تکرار نشود. سفارت کانادا در تهران پروسه صدور ویزای متقاضیان ویزای موقت را به شدت طولانی کرده است و این موجب شده است که متقاضیان سرمایه گذاری کبک با وجود اقدام به موقع برای ویزا نتوانند ویزای خود را قبل اززمان مصاحبه دریافت و سفر خود را انجام دهند.

آن دسته از موکلین کنپارس که دعوتنامه خود را برای اقدام برای ویزا دریافت نکرده اند می توانند به بنده ایمیل بزنند و آن دسته که دعوتنامه در دست دارند لازم است در اولین فرصت برای درخواست ویزا اقدام کنند تا در صورت دعوت شدن به مونترآل مشکل ویزا نداشته باشند.

توصیه دیگرم به دوستانی است که پرونده آنها در ماههای جولای؛ آگوست و سپتامبر باز شده است و آن اینکه با توجه به سختگیریهای افسران در مورد پرونده های سرمایه گذاری درخواست ما را برای تکمیل مدارک جدی بگیرند و در خصوص ارایه مدارک خواسته شده با جدیت تمام اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar