تخفیف ویژه کنپارس در قراردادهای موجود و جدید به دلیل نوسانات ارزی برای مدت محدود
07 می 2018 - 3:44
بازدید 313
5

از آنجا که تلاطم بازار ارز در ایران موجب تشویش خاطر بسیاری از موکلین و نیز دوستان علاقمند به دریافت خدمات از کنپارس شده است به منظور همراهی با دوستان در شرایط موجود و کمتر شدن فشار روانی و نیز ایجاد ثبات و اطمینان از میزان هزینه های اقدام برای تصمیم گیری بهتر؛ کنپارس در […]

ارسال توسط :
پ
پ
از آنجا که تلاطم بازار ارز در ایران موجب تشویش خاطر بسیاری از موکلین و نیز دوستان علاقمند به دریافت خدمات از کنپارس شده است به منظور همراهی با دوستان در شرایط موجود و کمتر شدن فشار روانی و نیز ایجاد ثبات و اطمینان از میزان هزینه های اقدام برای تصمیم گیری بهتر؛ کنپارس در نظر دارد برای مدت محدود تسهیلاتی را با شرایط زیر برای عزیزان فراهم کند:
 
از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا پایان روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ موکلین صاحب قرارداد (برای پرداخت اقساط حال نشده) و نیز افرادی که در این مدت قرارداد می بندند از تخفیف ۱۵ درصدی با رعایت شرایط زیر برخوردار می شوند. 
 
۱- این تخفیف تنها در مورد حق الوکاله قابل اعمال است و شامل هزینه های دولتی و یا هزینه آمادگی مصاحبه و هزینه های سرمایه گذاری و ……… نخواهد شد.
 
۲- این نرخ شامل آن بخش از بدهی موکلین به کنپارس که زمان پرداخت آن بر اساس قرارداد رسیده و یا گذشته است نمی شود به تعبیر دیگر در مورد موکلین تنها در مورد اقساط حال نشده قابل اعمال است. مثلا اگر موکلی پس از سر رسید قسط دوم باید برای تسویه قسط دوم مراجعه می کرده است نمی تواند از این تسهیلات استفاده کند ولی می تواند در مورد اقساط بعدی خود به شرط پرداخت در این مدت از این تسهیلات برخوردار شود.
 
۳- عزیزانی که مایل به عقد قرارداد جدید با کنپارس هستند می توانند در صورت پرداخت کل رقم قرارداد در زمان امضای قرارداد از این تخفیف برخوردار می شوند.
 
۴ – این پروموشن برای کسانی که در خارج از این محدوده زمانی پرداخت داشته یا خواهند داشت قابل اعمال نیست و به تعبیر رایج عطف بما سبق نمی شود.
 
۵- این پروموشن تنها مخصوص متقاضیان ساکن ایران است و در مورد سایر قراردادهای کنپارس قابل اعمال نیست.
 
۶- استفاده از دیگر تخفیف ها هم زمان با این تخفیف ممکن نیست و در هر قرارداد تنها یک نوع تخفیف قابل اعمال است.
 
 
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar