تجمع اعتراضی ایرانیان مونترال در مقابل دفتر نخست وزیر کانادا
17 آگوست 2018 - 19:14
بازدید 332
8

گروهی از ایرانیان ساکن مونترال در اعتراض به تاخیر در روند بررسی پرونده های مهاجرتی ایرانیان کانادا صبح روز چهارشنبه پانزدهم آگوست 2018 در مقابل دفتر نخست وزیر کانادا گردهم آمدند.  این تجمع اعتراض آمیز که صدای معترض ایرانیانی بود که چندین سال است در انتظار بررسی پرونده های مهاجرتی خود هستند و با تبعیض مواجهه […]

ارسال توسط :
پ
پ

گروهی از ایرانیان ساکن مونترال در اعتراض به تاخیر در روند بررسی پرونده های مهاجرتی ایرانیان کانادا صبح روز چهارشنبه پانزدهم آگوست 2018 در مقابل دفتر نخست وزیر کانادا گردهم آمدند. 

این تجمع اعتراض آمیز که صدای معترض ایرانیانی بود که چندین سال است در انتظار بررسی پرونده های مهاجرتی خود هستند و با تبعیض مواجهه شده اند.

افرادی که در این تجمع اعتراض آمیز شرکت کرده بودند، شامل دو گروه بودند: افرادی که در داخل کانادا هستند و منتظر بررسی پرونده های خود و یا بستگان شان هستند و افرادی که خارج از کانادا هستند و پس از مدت ها انتظار هنوز خبری از پرونده هایشان نشده است. 

به گفته یکی از معترضین این حرکت حدود یک سال پیش از همین مونترال شروع شد وقتی چند نفر از دانشجوها اطلاعات پرونده های منتظر بررسی را جمع آوری کردند و متوجه شدند که تعداد خیلی زیادی از ایرانی ها به صرف ایرانی بودن زمان خیلی بیشتری نسبت به سایر ملیت ها در انتظار هستند. 

در حال حاضر، این کمپین در همه شهرهای اصلی کانادا فعال هست و پیگیری های حقوقی و رسانه ای بسیار زیادی نیز در این زمینه انجام شده است که منجر به طرح این مسئله در کمیسیون ها و صحن پارلمان کانادا شده و وزیر مهاجرت مجبور به پاسخگویی شده است. 

معترضین خواستار بررسی پرونده های ایرانیان همانند پرونده های متقاضیان سایر کشورها در زمان مشخص بدون تبعیض ملیتی شدند. امید است که این اعتراض دولت کبک و کانادا را بیش از پیش متوجه مشکلات ایرانیان گرداند. 

گزارش تصویری رادیو کانادا را اینجا ببینید. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar