تا سال ۲۰۱۲ کانادایی‌های بیشتری تصمیم به خرید خانه دارند
29 مارس 2010 - 16:07
بازدید 366
10

  در تحقیق تازه‌‌ای که توسط بانک رویال انجام شده این نتیجه به چشم می‌خورد که کانادایی‌هایی بیشتری می‌خواهند طی دو سال آینده خانه بخرند.   در این نظرسنجی که برای هفدهمین سال متوالی درباره خانه ‌داشتن در بانک RBC انجام می‌شود، ده درصد از ۲۰۴۷ نفری که مورد پرسش قرار گرفته بودند گفته‌اند که قصد […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

در تحقیق تازه‌‌ای که توسط بانک رویال انجام شده این نتیجه به چشم می‌خورد که کانادایی‌هایی بیشتری می‌خواهند طی دو سال آینده خانه بخرند.  

در این نظرسنجی که برای هفدهمین سال متوالی درباره خانه ‌داشتن در بانک RBC انجام می‌شود، ده درصد از ۲۰۴۷ نفری که مورد پرسش قرار گرفته بودند گفته‌اند که قصد دارند تا سال ۲۰۱۲ خانه بخرند که این رقم نسبت به رقم هفت درصدی پاسخ‌دهندگان به سوالی مشابه در نظرسنجی دو سال پیش، رشد خوبی را نشان می‌دهد.  

در این تحقیق ۱۵ درصد از افرادی که در گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال قرار می‌گیرند گفته‌‌اند که تمایل زیادی به خرید خانه دارند و این تقریبا دو برابر تعداد پاسخ‌دهندگان این گروه سنی در سال ۲۰۰۹ است. همچنین در این تحقیق ۹۱ درصد از خانه‌داران کانادایی خرید خانه را یک سرمایه‌گذاری خوب دانسته‌اند که این بالاترین درصد برای چنین پاسخی در طول دوازده سال گذشته است.  

تقریبا یک‌چهارم از پاسخ‌دهندگان یا ۲۶ درصد از آنان گفته‌اند که فکر می‌کنند در زمان بازنشستگی، خانه‌اشان مهم‌ترین منبع درآمد برای آنها خواهد بود. علاوه بر این ۴۴ درصد از کانادایی‌هایی که قصد خرید خانه جدیدی را در دو سال آینده دارند گفته‌اند که می‌خواهند از وام با بهره ثابت استفاده کنند.  

یکی از اقتصاددانان قدیمی این بانک معتقد است که با توجه به قوت بازار مسکن در کانادا چندان عجیب نیست که کانادایی‌ها نسبت به خرید خانه احساس امنیت داشته باشند. او به ویژه بهره‌های پایین و قابلیت خرید بالای خانه‌ها را از دلایل اصلی تجدید حیات این بازار در سال‌های گذشته می‌داند

 

برای دیدن منبع خبر اینجا کلیک کنید

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar