بیست و چهارمین شماره ماهنامه پرنیان+کوپن 50 امتیازی
07 آگوست 2014 - 6:15
بازدید 361
9

بیست و چهارمین شماره ماهنامه پرنیان کانادا از طریق اپلیکیشن‌های پرنیان و وبسایت نشریه در دسترس است. اپلیکیشن این نشریه حاوی یک کوپن 50 امتیازی است. اعتبار این کوپن تا بیست و چهارم اگست ۲۰۱۴ (دوم شهریور ۱۳۹۳) خواهد بود. برای آشنایی با موضوع خرید خانه در کانادا و همچنین دسترسی به همه مطالب مرتبط […]

ارسال توسط :
پ
پ

بیست و چهارمین شماره ماهنامه پرنیان کانادا از طریق اپلیکیشن‌های پرنیان و وبسایت نشریه در دسترس است. اپلیکیشن این نشریه حاوی یک کوپن 50 امتیازی است. اعتبار این کوپن تا بیست و چهارم اگست ۲۰۱۴ (دوم شهریور ۱۳۹۳) خواهد بود.

برای آشنایی با موضوع خرید خانه در کانادا و همچنین دسترسی به همه مطالب مرتبط با قانون جدید شهروندی کانادا مطالب این شماره را مطالعه کنید.

بیست و چهارمین (24) شماره ماهنامه پرنیان کانادا، شماره مرداد ۱۳۹۳ / اگست (اوت) ۲۰۱۴ که اولین شماره از سال چهارم انتشار نشریه است هم‌اکنون در آرشیو دیجیتالی وبسایت پرنیان، در اینجا در دسترس است.

تمرکز این شماره بر چند موضوع شامل تغییرات جدید در شیوه انتشار نشریه، قانون جدید و مناقشه‌برانگیز شهروندی کانادا و خرید خانه در کانادا است. در کنار اینها چون همیشه به مطالبی در حوزه اشتغال، تحصیل و اداره بیزینس هم پرداخته شده است. عناوین تعدادی از مطالب این شماره به قرار زیر است:

  • تناقض عنوان و محتوا: قانونی که شهروندی کانادا را تضعیف می‌کند (فارسی و انگلیسی) نوشته علی مختاری ناشر پرنیان درباره تاثیرات زیان‌بار قانون جدید شهروندی؛
  • چهارسالگی پرنیان و افق‌های پیش‌رو (فارسی و انگلیسی) به قلم سردبیر نشریه
  • گزارش ماه: قانون جدید شهروندی کانادا، مجموعه مطالبی که در رسانه‌های مختلف پرنیان در مورد این قانون منعکس شده است
  • مشاور املاک، دوست یا دشمن؟ از پرونده موضوع ماه، درباره خرید خانه در کانادا به قلم دکتر وحید طلوعی
  • یک سرمایه‌گذاری مطمئن به شرط خوش‌حسابی و رعایت اندازه گلیم! از پرونده موضوع ماه، درباره خرید خانه در کانادا گفتگوی میترا روشن با مهدی رفعت‌پناه درباره نکات ضروری در زمان خرید خانه
  • مراحل خرید خانه در کانادا با تاکید بر استان کبک، از پرونده موضوع ماه، درباره خرید خانه در کانادا به قلم نشاط تهرانی
  • من مریمم و این قصه من است: دوست دارم از لاکم بیرون بیایم! گفتگوی میترا روشن با یک مهاجر ایرانی در مورد تجربه‌های متفاوت از زندگی در وطن و غربت؛
  • وظایف قانونی کارفرمایان در برابر نیروی کار-بخش هفتم: تغییرات در سوابق شغلی و اهمیت ثبت انها به قلم محمدعلی شاکرمی
  • نکاتی در مورد اشتغال به حرفه روزنامه‌نگاری در کانادا از وبلاگ مجید بسطامی
  • اصلاح فرهنگ دوست‌یابی: مفهوم «تورکردن»، به قلم پونه وزیری و برگردان نادیا غیوری
  • دشواری همدلی با پیام‌آور عذاب، درباره فیلم «نوح» ساخته درن آرنوفسکی

نسخه دیجیتالی این شماره به‌صورت تعاملی (interactive) است و همه لینک‌های داخل متن‌ها، آگهی‌ها، فهرست مطالب و … در آن فعال هستند؛ با یک کلیک، به مقصد مورد نظر بروید.

این شماره و همه شماره‌های قبلی پرنیان از طریق اپلیکیشن‌ پرنیان بر روی هر دو بازار اپل و اندروید نیز در دسترس هستند. اگر در کانادا زندگی می‌کنید برای دریافت نسخه کاغذی نشریه، فرم اشتراک آن در وبسایت نشریه /www.parnianmagazine.com را تکمیل کنید.

یادآوری می‌شود که هر شماره پرنیان از طریق اپلیکیشن حاوی یک کوپن امتیاز است که شما می‌توانید با جمع‌آوری این امتیازات در آینده از خدمات مختلف شرکت مهاجرتی کنپارس استفاده کنید.

برای تورق این شماره نشریه به این صفحه بروید.

دسترسی به اپلیکیشن پرنیان روی apple store

دسترسی به اپلیکیشن پرنیان روی play store (گوگل اندروید)

اگر برای دسترسی به اپلیکیشن اندروید در پلی‌استور دچار مشکل هستید می‌توانید آن را مستقیما از لینک مربوطه در این صفحه parnianapp.com داون‌لود کنید.

نشریه پرنیان کانادا یکی از محصولات «گروه رسانه‌ای پرنیان» است که به مدیریت  علی مختاری منتشر می‌شود و سردبیر آن مجید بسطامی است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar