بیستمین شماره خبرنامه داخلی پرنیان منتشر شد
16 مارس 2017 - 0:00
بازدید 350
7

به گزارش دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس، بیستمین شماره خبرنامه داخلی پرنیان منتشر و برای موکلین این شرکت در ایران ارسال گردید. این خبرنامه که به صورت گاهنامه منتشر می گردد، با اشاره به آخرین اخبار و مقالات سایت پارس کانادا، مقالات و مطالب کاربردی برای اطلاع رسانی بهتر در مورد زندگی و کار […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس، بیستمین شماره خبرنامه داخلی پرنیان منتشر و برای موکلین این شرکت در ایران ارسال گردید.

این خبرنامه که به صورت گاهنامه منتشر می گردد، با اشاره به آخرین اخبار و مقالات سایت پارس کانادا، مقالات و مطالب کاربردی برای اطلاع رسانی بهتر در مورد زندگی و کار در کانادا نیز منتشر می نماید.

رمز یک گنج، مونترال جایگزین پاریس شد، کامپیوترها افسر مهاجرت می شوند، کانادا به چه تعداد نیروی کار نیاز دارد، چگونه در کانادا خوب کار کنیم؛ از جمله مطالب بیستمین شماره خبرنامه پرنیان ایران است. 

آغاز هشتمین دوره مسابقه اینترنتی هفت سین  پرنیان، رونمایی از پوستر مسابقه و گفت و گو با دبیر اجرایی این دوره، بخش ویژه آخرین شماره این گاهنامه خبری در سال نود و پنج است. مسابقه‌ای که به منظور پاس‌داشت آیین کهن ایرانیان و با حمایت مادی و معنوی کنپارس، توسط گروه رسانه‌ای پرنیان برای تمام فارسی زبانان برگزار می‌گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar