بیدارباش رسانه‌های کانادایی در مورد صورت‌های پنهان‌تر آزارهای جنسی در کانادا
07 دسامبر 2014 - 3:32
بازدید 256
7

این مطلب در پرونده ماه شماره 28 پرنیان منعکس شده است. پاییز سال 2014 را باید در تقویم مبارزات علیه خشونت‌ و آزار –به‌ویژه از نوع جنسی- علیه زنان به‌عنوان یک مقطع مهم تاریخ کانادا ثبت کرد. وقایع متعدد به‌دنبال هم سبب شد تا افکار عمومی این کشور در همه سطوح و به‌ویژه دولتمردان و […]

ارسال توسط :
پ
پ

این مطلب در پرونده ماه شماره 28 پرنیان منعکس شده است.

پاییز سال 2014 را باید در تقویم مبارزات علیه خشونت‌ و آزار –به‌ویژه از نوع جنسی- علیه زنان به‌عنوان یک مقطع مهم تاریخ کانادا ثبت کرد. وقایع متعدد به‌دنبال هم سبب شد تا افکار عمومی این کشور در همه سطوح و به‌ویژه دولتمردان و قانون‌نویسان، ماموران پلیس و محافظان از قانون، فعالان اتحادیه‌ها و اصناف و مدافعان حقوق اقلیت‌ها و بومیان نسبت به این موضوع بیش از پیش حساس شوند و فرصت مناسبی برای حل پاره‌ای از مشکلات اجتماعی، رویه‌ای و حتی قانونی فراهم آید. البته نیازی به گفتن نیست که کانادا از نظر رعایت حقوق زنان و اقلیت‌ها و برقراری شرایط مساوی در محیط‌های کاری و همچنین تامین محیط‌های امن شغلی و تحصیلی برای زنان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و یکی از بهترین کشورهای جهان است اما همیشه مشکلاتی هست که باید حل شوند، موانعی که باید رفع شوند و اهداف پیشرویی که باید به‌دست آیند. اکتبر و نوامبر امسال برخی از نقاط تاریک و پنهان مانده که نیاز به ارزیابی و بررسی دارند را بهتر نشان داد.

 

دختران بومی همچنان در میان امواج نفرت

شنبه 8 نوامبر، پیکر نیمه‌جان Rinelle Harper، یک دختر 16ساله در کناره رودخانه Assiniboine در وینیپگ پیدا شد درحالی‌که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، نیمه‌عریان بود و تنها چیزی که زنده نگاه داشته بودش آخرین تلاش‌هایش برای این بود که خود از آب بیرون بکشد.

متن کامل را در این صفحه از وبسایت پرنیان ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar