بودجه 2.3  میلیون دلاری برای تحصیلات تکمیلی در استان پرینس ادوارد
03 مارس 2017 - 0:00
بازدید 372
6

دولت کانادا و دولت استانی پرینس ادوارد هر کدام به تنهایی 2.3 میلیون دلار برای ارتقای زیرساخت های کالج Holland  در استان جزیره پرینس ادوارد سرمایه گذاری کردند.   این موضوع بخشی از برنامه های کلان دولت کانادا در زمینه گسترش نوآوری است که با هدف ارتقا ظرفیت های نوآوری کشور، ایجاد فرصت های شلغی […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا و دولت استانی پرینس ادوارد هر کدام به تنهایی 2.3 میلیون دلار برای ارتقای زیرساخت های کالج Holland  در استان جزیره پرینس ادوارد سرمایه گذاری کردند.  

این موضوع بخشی از برنامه های کلان دولت کانادا در زمینه گسترش نوآوری است که با هدف ارتقا ظرفیت های نوآوری کشور، ایجاد فرصت های شلغی و رشد اقتصادی است.

Holland College یک کالج استانی در شهر شارلوت در استان پرینس ادوارد است که 50 سال پیش تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به دلیل ارائه برنامه های بازرگانی و حرفه ای به خصوص در رشته های هنری و آشپزی و همچنین رشته های تجارت دریایی شهرت خوبی به دست آورده است.

این کالج در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرده است که برای ارتقای تحقیقات و گسترش فضاهای آموزشی با تمرکز بر نیازهای محلی، بودجه مناسبی در نظر گرفته است. بعلاوه، با این کار سیستم های مکانیکی و الکترونیکی دانشکده ارتقا پیدا خواهد کرد و در نهایت به پایداری محیط زیست  کمک می کند.

وزیر ارتقا اقتصاد، علم و نوآوری، ناودیپ بینز، با توجه به این اطلاعیه گفت: «این سرمایه گذاری تاریخی که دولت کانادا در این زمینه انجام داده است، در راستای سیاست های ملی کانادا برای تبدیل شدن به قطب نوآوری جهان است.»

وی ادامه داد:« دولت کانادا با این سرمایه گذاری قصد دارد به نقطه ای برسد که افکار را به راه حل، علم را به تکنولوژی، مهارت ها را به اشتغال و شرکت های نوپا را به موفق های جهانی تبدیل کند.»

بر اساس این برنامه، ظرف سه سال آینده بودجه ای معادل با 23.3 میلیون دلار برای کالج ها و دانشگاه ها در نظر گرفته شده است. این بودجه از سوی دولت های استانی، دولت فدرال، خیرین و موسسه ها تامین خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar