به پرونده شاکیان گروه ۳۸ گانه تا پایان ماه جون رسیدگی می شود
26 مارس 2012 - 17:49
بازدید 197
11

علی مختاری؛   چهارشنبه گذشته از وزارت دادگستری با ما تماس گرفتند و اعلام داشتند که اداره مهاجرت مایل است در مقابل توقف پرونده فایل شده از کنپارس دررابطه با رسیدگی به وضعیت پرونده حدود ۳۵۰ نفر از متقاضیان گروه نیروی متخصص (لیست ۳۸ گانه) تعهد کند به بخش عمده ای از پرونده های شاکیان تا پایان ماه جون رسیدگی کند و وقتی خواستند برای مذاکره در خصوص پرونده که مقرر شد بعداز ظهر پنجشنبه صورت گیرد. پس از بررسی پیشنهاد تصمیم گرفته شد که تنها […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

 

چهارشنبه گذشته از وزارت دادگستری با ما تماس گرفتند و اعلام داشتند که اداره مهاجرت مایل است در مقابل توقف پرونده فایل شده از کنپارس دررابطه با رسیدگی به وضعیت پرونده حدود ۳۵۰ نفر از متقاضیان گروه نیروی متخصص (لیست ۳۸ گانه) تعهد کند به بخش عمده ای از پرونده های شاکیان تا پایان ماه جون رسیدگی کند و وقتی خواستند برای مذاکره در خصوص پرونده که مقرر شد بعداز ظهر پنجشنبه صورت گیرد.

پس از بررسی پیشنهاد تصمیم گرفته شد که تنها در مقابل تعهد به رسیدگی به تمام پرونده ها و تنها به شرط حفظ حق ادامه پرونده در صورت عدم ایفای تعهد از سوی اداره مهاجرت پذیرفته شود. در نظر داشته باشید که دعوای دیگر که از سوی آقای لیهی فایل شده است نیز قرار است ۵ جون رسیدگی شود که در صورت برنده شدن آن پرونده شرایط برای ما نیز بهتر خواهد شد بدون اینکه ما فرصت رسیدگی را از کف بدهیم.

در هر صورت در تله کنفرانسی که بعد از ظهرروز بعد بین قاضی پرونده و نماینده دادگستری و وکیل پرونده برقرار شد به اطلاع رسانده شد که تنها در صورت رسیدگی به همه پرونده های شاکی  تا پایان ماه جون ۲۰۱۲ امکان توقف پرونده وجود دارد و با حفظ این حق که اگر حتی یک پرونده از این گروه تا پایان مهلت باقی مانده بود پرونده به سرعت در دادگاه فدرال مورد رسیدگی قرار گیرد.

امروز خبر رسید که اداره مهاجرت با این پیشنهاد موافقت کرده است و قاضی پرونده نیز با صدور یک ORDER  توافقات بعمل آمده را به صورت رسمی به دو طرف ابلاغ کرده است. به این ترتیب اداره مهاجرت متعهد است به همه پرونده ها تا پایان ماه جون رسیدگی کند و در صورت عدم ایفای این تعهد دادگاه فدرال وارد بررسی پرونده می شود و در این خصوص حکم صادر خواهد کرد که البته این حکم به الزام آن اداره به رسیدگی نهایی ظرف مدت محدودی خواهد بود.

خانم پارکر در نوشته کوتاهی در بخش انگلیسی سایت همین مطلب را منعکس کرده اند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar