به روز رسانی زمان بندی بررسی پرونده های کاغذی کبک
05 آوریل 2018 - 23:54
بازدید 417
11

بر اساس آخرین به روز رسانی سایت اداره مهاجرت استان کبک، در حال حاضر پرونده های اکتبر 2013 (برنامه نیروی متخصص) در حال بررسی اولیه هستند. لازم به یادآوری ست که اداره مهاجرت استان کبک، ماه گذشته در تاریخ 5 مارس 2018 اعلام کرده بود که در حال بررسی پرونده های ژوئن 2013 می باشد. به عبارت دیگر، ظرف […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس آخرین به روز رسانی سایت اداره مهاجرت استان کبک، در حال حاضر پرونده های اکتبر 2013 (برنامه نیروی متخصص) در حال بررسی اولیه هستند.

لازم به یادآوری ست که اداره مهاجرت استان کبک، ماه گذشته در تاریخ 5 مارس 2018 اعلام کرده بود که در حال بررسی پرونده های ژوئن 2013 می باشد. به عبارت دیگر، ظرف کمتر از یک ماه، پرونده های دو ماه از سال 2013 بررسی شده اند و این نشان دهنده تسریع در بررسی پرونده هاست. 

پیش از این نیز، اداره مهاجرت کبک اعلام کرده بود که پرونده های کاغذی باقی مانده 2013 متقاضیان ایران، وارد مرحله بررسی اولیه شدند. بررسی پرونده های آنلاین متقاضیان کشورهای آمریکای لاتین، آمریکای شمالی خارج از کبک، اروپای شرقی و اروپای غربی شروع شده است اما پرونده های متقاضیان آسیایی، خاورمیانه، مغرب و جنوب صحرای آفریقا هنوز بررسی نشده اند.

متقاضیانی که پرونده های خود را قبل از تاریخ 31 دسامبر 2015 ثبت کرده اند، می توانند در اینجا زمان تقریبی بررسی پرونده های خود را محاسبه کنند. 

منبع خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar