بهترین سایت های کاریابی در کانادا
13 مارس 2022 - 6:12
بازدید 799
8
با ادامه‌ کمبود نیروی کاری در کانادا و نیاز فوری این کشور به نیروی کار جدید، اکنون بهترین زمان برای دریافت پیشنهاد کاری و اشتغال در کانادا است.
ارسال توسط :
پ
پ

با ادامه‌ کمبود نیروی کاری در کانادا و نیاز فوری این کشور به نیروی کار جدید، اکنون بهترین زمان برای دریافت پیشنهاد کاری و اشتغال در کانادا است. حالا که مشاغل پرتقاضا با درآمد بالا نیازمند نیروی کار جدید خارجی هستند، می‌توانید گزینه‌های بهتری برای اشتغال در کانادا داشته باشید. اگر به دنبال شغل رویایی خود هستید و می‌خواهید درآمد کافی برای زندگی در کانادا داشته باشید، باید شغلی انتخاب کنید که علاوه‌بر امکان رشد در زمانی کوتاه، بتواند هزینه‌های زندگی در کانادا را تأمین کند. یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب شغلی مناسب، استفاده از سایت های کاریابی در کانادا است. برای اینکه بتوانید راحتتر و سریع‌تر شغلی پیدا کنید که مطابقت کاملی با شرایط و مهارت‌های شما داشته باشد پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های کاریابی که در این مقاله معرفی می‌کنیم کمک بگیرید.

معرفی سایت های کاریابی در کانادا

یکی از رایج‌ترین راه‌هایی که کارجویان برای کشف فرصت‌های شغلی در سال ۲۰۲۲ می‌توانند از آن استفاده کنند، سایت های کاریابی در کانادا است. صدها ردیف شغلی در این سایت‌ها موجود هستند و می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اشتغال در کانادا انتخاب کنید. با توجه به اینکه تعداد سایت های کاریابی در کانادا بسیار زیاد است شاید برای انتخاب شغلی مناسب از میان این سایت‌ها دچار مشکل شوید، به همین دلیل در ادامه بعضی از بهترین سایت های کاریابی در کانادا را به شما معرفی خواهیم کرد.

Robert Half

سایت Robert Half دارای وب‌سایت و برنامه موبایلی یا اپلیکیشن است که می‌توانید در آن هزاران فرصت شغلی در سراسر کانادا پیدا کنید. البته این سایت کاریابی در کانادا با برخی از شرکت‌های بین‌المللی در سراسر جهان نیز همکاری دارد. بسیاری از این فرصت‌های شغلی در انحصار Robert Half هستند و بنابراین نمی‌توانید آن‌ها را در هیچ سایت کاریابی دیگری پیدا کنید.

در این سایت کاریابی، برای دریافت مشاوره شغلی و توسعه شغلی نیز خدماتی ارائه می‌شود .

Career Builder

هیچ لیستی از سایت‌های برتر کاریابی در کانادا بدون Career Builder کامل نیست. این وب‌سایت یکی از قدیمی‌ترین سایت های کاریابی در کانادا است و عملکرد جستجوی شغل در آن بسیار قوی و قابل توجه است. با انتخاب چند معیار مانند مکان، عنوان شغلی و حدود حقوق می‌توانید انبوهی از فرصت‌های شغلی که در این سایت وجود دارند را فیلتر کرده و شرکت مورد نظر خود را سریع‌تر پیدا کنید. سایت Career Builder از هوش مصنوعی گوگل برای کمک به تطبیق افراد جویای کار با فرصت‌های شغلی مناسب استفاده می‌کند و مشاوره‌های شغلی و منابعی را برای متقاضیان ارائه می‌کند.

Indeed

Indeed علاوه‌بر مشاغل ارسال شده توسط کارفرما، پست‌های شغلی را از سراسر وب، از جمله صفحات شغلی شرکت‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای نیز جمع‌آوری می‌کند. همین موضوع باعث شده تا کارجویان بتوانند بیش از ۱۵۰ میلیون فرصت شغلی در اختیار داشته باشند. Indeed ادعا می‌کند که در هر ۱۰ ثانیه یک فرصت شغلی جدید به وب‌سایت خود اضافه می‌کند که این شغل‌ها شامل مشاغل مختلف در کانادا و شرکت‌های بین‌المللی در سراسر جهان هستند. ابزار رزومه‌ساز و وبلاگ شخصی از جمله منابع رایگانی است که این وب‌سایت در اختیار کارجویان قرار می‌دهد.

Eluta

Eluta یک موتور جستجوی کانادایی است که در آن آگهی‌های شغلی بیش از ۱۰ هزار شرکت وجود دارد. این سایت پیوند‌هایی را به آگهی‌های شغلی اصلی کارفرمایان ارائه می‌دهد و کارجویان می‌توانند برای دریافت هشدار اضافه شدن موقعیت شغلی جدید، ایمیل خود را ثبت کنند.

Jobbom

Jobboom یکی از بهترین سایت های کاریابی کانادا در استان کبک است که خدمات خود را به دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی ارائه می‌کند. این وب‌سایت به کارجویان این امکان را می‌دهد که رزومه خود را در سایت آپلود کنند و مستقیماً برای مشاغل مورد نظرشان درخواست داده یا پیشنهادات شغلی که از طریق ایمیل برای آن‌ها ارسال می‌شود را پاسخ دهند. Jobboom همچنین راهنمای شغلی و مقالاتی در موضوعات مختلفی مانند خودآموزی، روندهای بازار و مسیرهای شغلی دارد.

GlassDoor

GlassDoor نه تنها به شما امکان می‌دهد شغل مورد نظرتان را جستجو کنید بلکه این امکان را فراهم کرده تا شرکت‌های مختلف را بررسی کرده و اطلاعات کاملی از کار و میزان حقوق دریافتی کسب کنند. متخصصانی که با یک شرکت مصاحبه کرده‌اند می‌توانند جزئیاتی در مورد فرآیند استخدام در کسب‌وکار را ارائه دهند. GlassDoor همچنین به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا نامزدهای شغلی را شناسایی کرده و برای بازاریابی شرکت خود برای جویندگان کار اقدام کنند.

Monster

Monster یکی دیگر از سایت های کاریابی کانادا و اولین وب‌سایت تجاری کاریابی در کانادا است. در این سایت خدماتی از جمله آپلود رزومه، خدمات بررسی رزومه، امکان فیلتر فرصت‌های شغلی و استفاده از اپلیکیشن در بیش از ۴۰ کشور دنیا ارائه می‌شود.

Simply Hired

Simply Hired یک سایت کاریابی است که لیستی از برترین فرصت‌های شغلی از سراسر وب دارد. این سایت گزارش کرده که فرصت شغلی بیش از ۷۰۰ هزار کارفرمای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد و موتورهای جستجوی کار در ۲۴ کشور و به ۱۲ زبان راه‌اندازی کرده است.

Zip Recruiter

Zep Recruiter به‌عنوان ابزاری برای مشاغل کوچک جهت ارائه فرصت‌های شغلی شناخته می‌شود. این سایت یکی از بازارهای کار آنلاین است که از هوش مصنوعی برای اتصال مشاغل با افراد جویای کار از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و خدمات ایمیل استفاده می‌کند.

Workopolis

Workopolis یکی دیگر از وب سایت های کاریابی در کانادا و از پیشتازان حوزه اشتغال در این کشور است. فرصت‌های شغلی موجود در این سایت کاریابی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی هستند. از ویژگی‌های مهم Workopolis می‌توان به جستجو بین ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار فرصت شغلی بر اساس حقوق و مزایا، نوع کار و نام شغل اشاره کرد. این سایت فرصت‌هایی شغلی بسیاری مناسبی در سراسر کانادا دارد و می‌تواند منبع خوبی برای انتخاب شغلی مناسب باشد.

Jobillico

Jobillico دارای هزاران کارفرمای منتخب با اطلاعات دقیق و کامل از موقعیت شغلی و کسب‌وکار است که می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود بهترین شغل را انتخاب کنید. در این سایت کاریابی در کانادا اطلاعات شما به صورت خودکار برای شرکت‌هایی ارسال می‌شود که با درخواست شغلی شما بیشترین مطابقت را دارند.

Adecco Canada

Adecco یکی از برترین سایت های کاریابی در کانادا است که فرصت‌های شغلی مربوط به شرکت‌های بزرگ و کوچک در آن ارائه شده است. کارشناسان بسیاری در این سایت کار می‌کنند که می‌توانند به صورت حرفه‌ای به شما مشاوره رایگان بدهند. با دانلود برنامه موبایلی Adecco می‌توانید خیلی راحت به جستجوی مشاغل مختلف بپردازید و مناسب‌ترین شغل را با توجه به شرایط و مهارت‌های خود انتخاب کنید.

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب شغلی مناسب استفاده از سایت های کاریابی در کانادا است. این سایت‌ها معمولاً با شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی در سراسر کانادا همکاری دارند و بنابراین می‌توانید با استفاده از مواردی مانند نام شغل، مکان یا محدوده حقوق، فیلترهای لازم را اعمال کرده و شغلی متناسب با شرایط و مهارت‌های خود انتخاب کنید. این سایت‌های کاریابی هر کدام امکانات ویژه‌ای دارند که آن‌ها را از دیگر متمایز می‌کند. با توجه به اینکه سایت های کاریابی بسیاری در کانادا وجود دارند، پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب هر چه سریع‌تر موقعیت شغلی مناسب خود از سایت‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم استفاده کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar