بریتیش کلمبیا از ۱۷۴ متقاضی مهاجرت دعوت کرد
24 آوریل 2022 - 6:13
بازدید 616
12
بریتیش کلمبیا از طریق برنامه مهاجرتی خود از بیش از ۱۷۴ متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

بریتیش کلمبیا از طریق برنامه مهاجرتی خود از بیش از ۱۷۴ متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

استان بریتیش کلمبیا معمولاً انتخاب‌های خود را به صورت هفتگی برگزار می‌کند. این استان در تاریخ ۱۹ آپریل ۲۰۲۲ دو انتخاب برگزار و برای بیش از ۱۷۴ متقاضیِ مهاجرت دعوت‌نامه صادر کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

در مجموع ۱۴۷ نفر از این متقاضیان از طریق انتخاب عمومی دعوت شدند. این متقاضیان باید شرایط یکی از برنامه‌های “اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا” یا “مهاجرت از طریق تخصص” را داشتند که از طریق “سیستم ثبت‌نام مهاجرت از طریق تخصص” (SIRS) مدیریت می‌شوند.

متقاضیانی که در این انتخاب دعوت‌نامه دریافت کردند، از زیرگروه‌های نیروی کار متخصص، فارغ‌التحصیلان بین‌المللی و همچنین نیروی کار مبتدی و نیمه‌حرفه‌ای بودند و بسته به برنامه‌ای که واجد شرایط آن بودند، به حداقل امتیاز بین ۷۷ تا ۱۲۵ نیاز داشتند.

از چند هفته پیش، این استان انتخاب‌هایی را هم برای متقاضیان مشاغل خاص برگزار می‌کند که برای رفع نیازهای رو به افزایش نیروی کار خود در بخش‌های خاص، به آن‌ها نیاز دارد. این هفته بریتیش کلمبیا از افراد زیر دعوت کرد:

⦁ ۲۰ مربی خردسالان و دستیاران آن‌ها (NOC 4214) با حداقل امتیاز ۷۰
⦁ ۷ نیروی کارِ بخش بهداشت و درمان با حداقل امتیاز ۷۰
⦁ کمتر از پنج دامپزشک، مسئول فنی بهداشت دام و تکنسین دامپزشکی (NOC 3114 و NOC 3213) با حداقل امتیاز ۷۰

برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا

هدف برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا جذب نیروی کار خارجی است که در استان مورد نیاز هستند و تمایل به اقامت دائم در کانادا دارند.

اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا دارای دو برنامه اصلی، مهاجرت از طریق تخصص و اکسپرس انتری است که هر دو به زیرگروه‌هایی تقسیم و تحت “سیستم ثبت‌نام مهاجرت از طریق تخصصِ” (SIRS) بریتیش کلمبیا مدیریت می‌شوند.

برای درخواست از طریق SIRS، متقاضیان ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کرده و بر اساس عواملی مانند میزان تحصیلات، سابقه کار و دانش زبان امتیازدهی شوند.

سپس بریتیش کلمبیا از طریق انتخاب‌های عمومیِ خود، از متقاضیان با امتیازهای بالا دعوت می‌کند تا برای گواهی استانی درخواست دهند. متقاضیانی که دعوت‌نامه دریافت می‌کنند، از تاریخ صدور دعوت‌نامه، ۳۰ روز مهلت دارند تا درخواست و مدارک کامل خود را از طریق سیستم آنلاینِ برنامه مهاجرتی استان ارسال کنند.

بررسی درخواست‌ها حدود دو تا سه ماه طول می‌کشد. در صورت موفقیت‌آمیز بودن، متقاضی می‌تواند برای اقامت دائم کانادا اقدام کند.

گواهی انتخاب استانی از تاریخ صدور، حدود شش ماه اعتبار دارد.

دریافت گواهی استانی، ۶۰۰ امتیاز به امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری افزوده و صدور دعوت‌نامه از طرف اداره مهاجرت را برای آن‌ها تضمین می‌کند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar