برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی ویژه پزشکان
26 اکتبر 2010 - 2:52
بازدید 398
6

به اطلاع دوستان خصوصا پزشکان علاقه‌مند به کسب اطلاع از بازار کار کانادا و آشنایی با آزمون‌های نظری و عملی برای دریافت مجوز می‌رسانیم که کنپارس در حال تدارک مجموعه نشست‌های متنوعی در این باره برای اواخر پاییز امسال است. مسئولان دفتر تهران تلاش دارند تا با مساعدت همکاران کنپارس در شهرستان‌ها علاوه بر تهران […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع دوستان خصوصا پزشکان علاقه‌مند به کسب اطلاع از بازار کار کانادا و آشنایی با آزمون‌های نظری و عملی برای دریافت مجوز می‌رسانیم که کنپارس در حال تدارک مجموعه نشست‌های متنوعی در این باره برای اواخر پاییز امسال است.

مسئولان دفتر تهران تلاش دارند تا با مساعدت همکاران کنپارس در شهرستان‌ها علاوه بر تهران برای اولین بار، در مرکز یکی از استان‌های کشور که افراد بیشتری برای دریافت اطلاعات علاقه نشان داده‌اند نمونه این نشست‌ها تکرار شود.

در این نشست‌ها علاوه بر اطلاعات عمومی و جامع برای جامعه پزشکی، برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی برای آمادگی آزمون‌های عملی و همچنین جلسات تخصصی و محدود برای ارائه مشاوره خاص هم در نظر گرفته شده است.

به محض دریافت اطلاعات بیشتر، در همین وب سایت شما را در جریان جزییات نشست‌ها، زمان و مکان برگزاری، نحوه ثبت نام و سایر موضوعات مرتبط قرار خواهیم داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar