برگزاری موفق همایش دوروزه کنپارس
23 فوریه 2014 - 3:46
بازدید 420
8

اولین روز از همایش دوروزه «زندگی و کار در سرزمین جدید» کنپارس با محور «شروع و ادامه زندگی در سرزمین جدید» در اول اسفند ۱۳۹۲ با موفقیت برگزار شد. بر اساس اطلاع‌رسانی روابط عمومی کنپارس، نشست عمومی امروز و کارگاه‌های جانبی با استقبال مخاطبان روبرو شدند و شرکت‌کنندگان، مباحث مطرح‌شده را مفید و کاربردی ارزیابی […]

ارسال توسط :
پ
پ

اولین روز از همایش دوروزه «زندگی و کار در سرزمین جدید» کنپارس با محور «شروع و ادامه زندگی در سرزمین جدید» در اول اسفند ۱۳۹۲ با موفقیت برگزار شد.

بر اساس اطلاع‌رسانی روابط عمومی کنپارس، نشست عمومی امروز و کارگاه‌های جانبی با استقبال مخاطبان روبرو شدند و شرکت‌کنندگان، مباحث مطرح‌شده را مفید و کاربردی ارزیابی کرده‌اند.

برگزارکنندگان نشست از طریق نظرسنجی‌های مکتوب و شفاهی و گفتگو با حاضران به گردآوری نظرات و تحلیل آنها اقدام کرده‌اند. بیش از هر چیز شرکت‌کنندگان مایل به برگزاری این نشست‌ها به صورت دوره‌ای و هر ۶ ماه بوده‌اند. آنها حجم اطلاعات ارائه شده در کارگاه‌ها را بالا دانسته و برای بعضی از کارگاه‌ها مانند «مصاحبه شغلی» خواستار زمان بیشتری بوده‌اند.

در حاشیه نشست، نمایشگاه جنبی برپا بود که DVDهای نشست مهرماه ۹۰ برای اولین بار در قالب یک مجموعه شامل ۶ فیلم و با ۴۰ درصد تخفیف ویژه همایش، عرضه شد. همچنین کتابچه «چای سرد» که شامل چند گفتگو با افرادی که در مصاحبه کبک موفق بوده‌اند هم به صورت رایگان ارایه شد. علاوه بر این هدایای دیگری هم در قالب کوپن‌های تخفیف مراکز آموزشی یا بهداشتی و یا سی دی نشریه پرنیان به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

به محض دریافت عکس‌های نشست‌ها و گزارش برنامه‌های روزهای دوم و سوم، جزییات آن به اطلاع شما خواهد رسید.

خبر تکمیلی:

برنامه روز دوم همایش در دوم اسفند ماه و کارگاه‌های روزهای دوم و سوم اسفند ماه با موفقیت انجام شد و با استقبال و تقاضای مخاطبان، مدیران نشست در حال بررسی تداوم این نوع همایش‌ها و نشست‌ها در فواصل زمانی کوتاه‌تر و با موضوعات متنوع‌تر هستند که به محض مشخص شدن جزییات آن به اطلاع شما خواهد رسید.

برای آگاهی از برنامه کارگاه‌های برگزار شده و موضوعات مورد طرح اینجا را ببینید.

مدیریت کنپارس در وبلاگ خود از همه موکلینی که با حضور در این برنامه در جهت تحقق شعار کنپارس، یعنی مهاجرت موفق به کشور جدید تلاش کردند و هم‌چنین از غیرموکلینی که با حضور در این برنامه، علاقه خود به کسب دانش و مهارت های مورد نیاز در سرزمین جدید را به نمایش گذاشتند سپاس‌گزار است.

آقای مختاری به‌ویژه از آقایان مهران علی‌پور و حسین میرزاخانی که زحمت اجرای کارگاه‌ها را برعهده داشتند و روابط عمومی کنپارس که مسئولیت اجرای برنامه‌ها و تهیه مواد آموزشی و اطلاع‌رسانی را برعهده داشت تقدیر کرده‌اند.

یادآوری می‌شود که برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌ها بخشی از برنامه‌های آموزشی کنپارس به منظور افزایش آگاهی و آمادگی در متقاضیان مهاجرت به کانادا به‌ویژه موکلین شرکت بوده که از اولین ماه‌های فعالیت شرکت در موضوعات و اشکال مختلف انجام پذیرفته و شرکت تلاش کرده به‌رغم چالش‌های متعدد اجرایی به‌ویژه به دلیل تلاطم‌های سیاسی و اجتماعی که برگزاری چنین برنامه‌هایی را با دشواری مواجه می‌سازد، این روند متوقف نشود.

برای آگاهی از برنامه‌های بعدی در این زمینه، با ما همراه باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar