برگزاری دومین انتخاب استانی انتاریو در هفته اخیر
07 مارس 2021 - 11:00
بازدید 487
15

انتاریو در سال 2021، 271 متقاضی را تحت زیرشاخه «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» دعوت کرده است. انتاریو در روز 3 مارس، طی یک انتخاب جدید، از متقاضیان اکسپرس انتری فرانسه زبان دعوت کرد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند. «برنامه انتخاب استانی انتاریو» (OINP) از طریق زیرشاخه «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» (FSSW) 126 […]

ارسال توسط :
پ
پ

انتاریو در سال 2021، 271 متقاضی را تحت زیرشاخه «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» دعوت کرده است.

انتاریو در روز 3 مارس، طی یک انتخاب جدید، از متقاضیان اکسپرس انتری فرانسه زبان دعوت کرد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند.

«برنامه انتخاب استانی انتاریو» (OINP) از طریق زیرشاخه «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» (FSSW) 126 متقاضی را دعوت کرد. مدعوین نیاز به پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری، و امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بین 455 تا 467 داشتند.

این استان از متقاضیانی در استخر اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد که پروفایل خود را بین تاریخ 3 مارس 2020 و 3 مارس 2021 ایجاد کرده بودند.

دعوت شدگان اکنون 45 روز تقویمی فرصت دارند تا درخواست خود برای نامزدی استانی را ارسال کنند.

تعداد دعوتنامه های صادر شده در این انتخاب، کمی کمتر از انتخاب «FSSW» روز 13 ژانویه بود. انتاریو تا این لحظه در سال 2021، 271 دعوتنامه صادر کرده است.

 

شرایط مورد نیاز

اولین مرحله پس از دریافت دعوتنامه، بررسی صلاحیت متقاضیان است؛ دریافت دعوتنامه تضمین کننده نامزدی استانی نمی باشد.

به طور کلی، برای دریافت نامزدی، متقاضیان باید واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) یا «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP) باشند. شرایط خاص مورد نیاز به برنامه ای که «OINP» در آن افراد را ارزیابی می کند، بستگی دارد.

متقاضیان به نمره «CLB» حداقل 7 در فرانسه، و 6 در انگلیسی نیاز دارند. «OINP» همچنین از افراد می خواهد که نشان دهند بودجه کافی برای تأمین هزینه های اسکان و استقرار در انتاریو را دارند.

 

مزایای «PNP»

«برنامه انتخاب استانی» (PNP) به استان های کانادا اجازه می دهد تا از متقاضیان مهاجرتی دعوت به عمل آورند که ممکن است برای بازارهای کار منطقه ای آنها مناسب باشند. مطالعات اخیر نشان می دهد که «PNP»ها تا حدودی باعث بهبود عملکرد بازار کار مهاجران جدید هستند.

متقاضیان اکسپرس انتری که نامزدی استانی دریافت می کنند، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) در انتخاب فدرال آتی، برای آنها تضمین خواهد شد. با نامزدی استانی، متقاضیان همچنین 600 امتیاز «CRS» فوق العاده دریافت می کنند. (بیش از امتیاز کافی برای دریافت ITA در میانگین انتخاب های اکسپرس انتری «تمام برنامه ای» یا انتخاب مختص «PNP»).

 

«اکسپرس انتری»

اکسپرس انتری یک برنامه مهاجرتی نیست؛ بلکه سیستم مدیریت سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال»(FSTP) ، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

اتباع خارجی واجد شرایط که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می توانند مشخصات خود را در سیستم اکسپرس انتری ثبت کنند. به پروفایل های آنها امتیازی از 1200 داده می شود. اکثر متقاضیان بین 300 تا 500 امتیاز کسب می کنند.

امتیازات براساس عوامل سرمایه انسانی مانند سن، سابقه کار تخصصی، تحصیلات، توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه، و سایر عوامل، تعیین می شود. خود اشتغالی به عنوان تجربه کار تخصصی حساب نخواهد شد.

از افراد دارای بالاترین امتیاز دعوت می شود تا از طریق انتخاب های اکسپرس انتری، برای اقامت دائم اقدام کنند.

در قرعه کشی قبلی اکسپرس انتری (13 فوریه 2021)، کانادا از تمامی متقاضیان واجد شرایط «CEC» دعوت به عمل آورد.

 

منبع خبر: ontario.ca, March 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar