برگزاری بزرگترین انتخاب مختص «PNP» در تاریخ اکسپرس انتری
12 ژوئن 2021 - 18:56
بازدید 381
9

کانادا از 940 متقاضی «برنامه انتخاب استانی» با حداقل امتیاز «CRS» 711 دعوت به عمل آورد کانادا در روز 9 ژوئن، از 940 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. تمامی مدعوین دارای حداقل امتیاز 711 و نامزدی از یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) بودند. افرادی که در انتخاب‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا از 940 متقاضی «برنامه انتخاب استانی» با حداقل امتیاز «CRS» 711 دعوت به عمل آورد

کانادا در روز 9 ژوئن، از 940 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم درخواست دهند.


تمامی مدعوین دارای حداقل امتیاز 711 و نامزدی از یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) بودند. افرادی که در انتخاب‌های مختص «PNP» دعوت می‌شوند، 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی دریافت می‌کنند. بدین ترتیب در این انتخاب، صرف نظر از نامزدی، متقاضیان به حداقل امتیاز 111 نیاز داشتند.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی» را به عنوان یک الزام اداری، صرف نظر از اینکه واقعاً تساوی وجود داشته باشد، در هر دور منتشر می‌کند. در انتخاب اخیر، متقاضیانی که حداقل امتیاز را داشتند، تنها در صورتی دعوت شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 16 فوریه 2021، ساعت 09:06:30 به وقت کانادا ثبت کرده باشند.

در انتخاب قبلی مختص «PNP»، کانادا 500 متقاضی را با حداقل امتیاز 713 دعوت کرد. انتخاب اخیر از نظر دعوتنامه‌های صادر شده، دو برابر مورد قبلی و بزرگ‌ترین انتخاب مختص «PNP» در تاریخ اکسپرس انتری بود.

 

تأثیر کووید19 بر انتخاب‌های اکسپرس انتری

از آغاز سال 2021، «IRCC» انتخاب‌های اکسپرس انتری را تنها برای متقاضیانی برگزار کرده است که در حال حاضر در کانادا حضور دارند. این استراتژی بخشی از تلاش‌های کانادا برای دستیابی به اهداف مهاجرتی در سال جاری است. این امر عمدتا به دلیل محدودیت‌های سفر مربوط به کووید19 می‌باشد که متقاضیان خارج از کانادا را از ورود به کشور منع می‌کند.

تاکنون در سال 2021، کانادا 75.713 دعوتنامه صادر کرده است.

متقاضیان «PNP» و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) عموماً در کانادا هستند. زیرا متقاضیان «PNP» به سابقه کار یا تحصیلات در استان موردنظر، و متقاضیان «CEC» به حداقل یک سال سابقه کار کانادایی نیاز دارند.

انتخاب‌های مختص «PNP» (به دلیل 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی) به امتیاز بالاتری نیاز دارند. انتخاب‌های مختص «CEC» دارای امتیازات موردنیاز پایین‌تری هستند، زیرا متقاضیان آنها با متقاضیان سایر گروه‌ها رقابت نمی‌کنند.

 

دریافت اقامت دائم از طریق اکسپرس انتری

متقاضیان برای مهاجرت به کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری، باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های تحت مدیریت آن باشند. اکسپرس انتری سه برنامه مهاجرت فدرال را مدیریت می‌کند:

  • «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)
  • «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)
  • «برنامه تجربه کانادایی» (CEC)

 

پس از ثبت پروفایل و ورود به استخر اکسپرس انتری، افراد براساس «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) امتیازدهی خواهند شد. امتیازات بر اساس سابقه کار، تحصیلات، سطح زبان انگلیسی یا فرانسه، سن، و غیره است.

«IRCC» برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) ارسال می‌کند. پس از ارسال درخواست، افسران مهاجرت پرونده متقاضیان را بررسی خواهند کرد. افراد پذیرفته شده مجاز به ورود به کانادا و دریافت وضعیت شهروندی خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar