برگزاری برنامه مهاجرتی انتخاب استان بریتیش‌کلمبیا در حوزه تکنولوژی
12 آگوست 2020 - 21:00
بازدید 438
8

«بریتیش کلمبیا» در یازدهم آگوست از 52 متقاضی مهاجرت با پیشنهاد شغلی در حوزه تکنولوژی استان دعوت کرد تا برای نامزدی استانی جهت اقامتِ دائم درخواست دهند. «برنامه مهاجرتی انتخاب استان بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی» (BC PNP)، دعوت نامه هایی را برای متقاضیان تحت عنوان «اکسپرس انتری BC» و «مهاجرت از طریق مهارت و […]

ارسال توسط :
پ
پ

«بریتیش کلمبیا» در یازدهم آگوست از 52 متقاضی مهاجرت با پیشنهاد شغلی در حوزه تکنولوژی استان دعوت کرد تا برای نامزدی استانی جهت اقامتِ دائم درخواست دهند. «برنامه مهاجرتی انتخاب استان بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی» (BC PNP)، دعوت نامه هایی را برای متقاضیان تحت عنوان «اکسپرس انتری BC» و «مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» صادر کرد.

 

متقاضیانی که از میان زیررده های «نیروی متخصص» و «فارغ التحصیل بین المللی» انتخاب شدند، به حداقل امتیاز استانی 80، نیاز داشتند. در این انتخاب، حداقل امتیاز 80 بود که با امتیاز برنامه های حوزه تکنولوژی در اواسط ماه جون برابر بود.

 

«برنامه حوزه تکنولوژی BC PNP»، یک مسیر مهاجرتی سریع برای نیروی کار موردنیاز در حوزه تکنولوژی و دانشجویان بین المللی است. این پروژه آزمایشی در سال 2017 آغاز و چندین بار تمدید شده است که اخیراً هم تا ماه جون سال 2021 تمدید شد. متقاضیان برای اینکه واجد شرایط این برنامه شوند باید در یکی از جریان های مهاجرتی استانی موجود در «بریتیش کلمبیا» ثبت نام کرده و دارای پیشنهاد شغلی معتبر برای حداقل دوازده ماه در یکی از 29 شغلی باشند که در حوزه تکنولوژی استان تأیید شده است.

 

جهت ثبت نام در رده های «مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» و «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا»، متقاضیان ابتدا باید از طریق درگاه آنلاین «BC PNP»، پروفایلی ایجاد کرده و از طریق «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق مهارت» (SIRS)، ثبت نام کنند. متقاضیان بر اساس عواملی مانند سطح تحصیلات، سابقه کار، دانش زبان انگلیسی و محل شغل، ارزیابی و امتیازدهی می شوند.

بریتیش کلمبیا برای دعوت از نیروی کار در حوزه تکنولوژی با بالاترین امتیاز برای درخواست نامزدی استانی، هر هفته، انتخاب های حوزه تکنولوژی را برگزار می کند. افراد مدعو پس از انتخاب، سی روز فرصت دارند تا درخواست های تکمیل شده خود را به صورت آنلاین ارسال کنند.

 

هزینه پردازش به عهده متقاضیان است. از تاریخ ششم آگوست سال 2020، هزینه پردازشِ درخواست مهاجرت از طریق مهارت، معادل هزار و 150 دلار (که قبلاً 700 دلار بود) و هزینه درخواست تجدیدنظر، معادل پانصد دلار (سابقاً 200 دلار) است.

 

چنانچه متقاضی، تأیید شود، می تواند تحت برنامه مهاجرتی استان از نامزدی استانی خود برای درخواست اقامتِ دائم از طریق «اداره مهاجرت، پناهندگان و تابعیت کانادا» استفاده کند.

 

متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» که از بریتیش کلمبیا نامزدی دریافت می کنند، علاوه بر امتیاز خود در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS)، 600 امتیاز علاوه هم دریافت می کنند که دریافت «دعوت نامه برای درخواست» (ITA) را در انتخاب بعدی «اکسپرس انتری فدرال» به طور مؤثری تضمین می کند.

 

تا به حال در ماه آگوست، بریتیش کلمبیا دو انتخاب بزرگ از طریق رده ها و جریان های مختلف «برنامه مهاجرتی استان» (PNP)  برگزار و از پانصد متقاضی دعوت کرده است تا برای نامزدی استانی درخواست دهند.

بریتیش کلمبیا تا این لحظه از سال 2020، بیش از پنج هزار و پانصد متقاضی مهاجرت را دعوت کرده است تا برای نامزدی استانی درخواست بدهند.

 

منبع خبر: CIC NEWS, August 11, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar