برگزاری اولین گفت‌وگوی زنده مهاجرتی با “علی مختاری” در Club House
14 آوریل 2021 - 18:35
بازدید 565
27

در اولین گفت وگوی آنلاین «علی مختاری» در کلاب هاوس با موضوع «الزامات حفظ اقامت در کانادا» به سوالات مخاطبان پاسخ داده شد. در این گپ وگفت ۷ کاربر پرسش های خود را شامل شرایط اسپانسرشیپ مادر، اقدام برای اقامت و تحصیل با توجه به داشتن ویزای توریستی، تحصیل در برنامه های زبان در مونترال […]

ارسال توسط :
پ
پ

در اولین گفت وگوی آنلاین «علی مختاری» در کلاب هاوس با موضوع «الزامات حفظ اقامت در کانادا» به سوالات مخاطبان پاسخ داده شد.

در این گپ وگفت ۷ کاربر پرسش های خود را شامل شرایط اسپانسرشیپ مادر، اقدام برای اقامت و تحصیل با توجه به داشتن ویزای توریستی، تحصیل در برنامه های زبان در مونترال در صورت نداشتن آیلتس، شرایط مهاجرت از کشور انگلیس، باز شدن برنامه سرمایه گذاری کبک، ارسال پرونده از طریق CEC در سیستم اکسپرس انتری و نحوه درست آزمونTEF  مطرح کردند.

«علی مختاری» ضمن تبادل نظر با کاربران اعلام کرد:«اولین تجربه ما در کلاب هاوس است. ما از این فرصت برای یادگیری استفاده می کنیم». او ادامه داد:«برنامه امروز درباره الزامات قانونی مقیم کاناداست. هرچند سوالی در این زمینه مطرح نشد. این موضوع نشان می دهد که شاید نیاز است سوالات مرتبط با افرادی که مقیم کانادا هستند، در ساعات دیگری از روز اجرا شود».

همچنین اضافه کرد:«ما در کنار برنامه چشم انداز مهاجرت که هر جمعه از سایت پرنیان تی وی و پیج اینستاگرام پخش می شود، هر هفته برای تبادل نظر در شبکه اجتماعی کلاب هاوس حضور خواهیم داشت».

در پایان، مدیر شرکت کنپارس از کاربران حاضر در اتاق درخواست کرد که حضور کنپارس درکلاب هاوس را بین دوستان اطلاع رسانی کنند و بخواهند ما را فالو کنند.

از این پس قرار است دوشنبه هر هفته در اتاق گفت وگوی کلاب هاوس بر یک موضوع مهاجرتی تمرکز و براساس آن به پرسش مخاطبان پاسخ داده شود. با این روش هربار به تفصیل درباره یک موضوع مهاجرتی پرداخته می شود و پاسخگویی جامع و کامل صورت می گیرد.

برای شرکت و ارتباط با «علی مختاری» مشاور رسمی مهاجرت و مدیر شرکت کنپارس می توانید از طریق اپلیکیشن  Club House اتاق(Room )  Ali mokhtari را فالو کنید و آنلاین پرسش و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar