برنامه کارآفرینی بدون شرط کبک در ماه فوریه اعلام می شود
01 ژانویه 2012 - 3:08
بازدید 309
7

شنیده ها حاکی است که اداره مهاجرت کبک برنامه کارآفرینی جدیدی را از ماه فوریه معرفی خواهد کرد. هنوز ابعاد ان روشن نیست اما اعلام شده است که این برنامه بدون شرط خواهد بود و عدم ایفای تعهد و اجرا نکردن طرح تجاری مورد نظر موجب اختلال در حق اقامت دایم متقاضی در کانادا نخواهد […]

ارسال توسط :
پ
پ

شنیده ها حاکی است که اداره مهاجرت کبک برنامه کارآفرینی جدیدی را از ماه فوریه معرفی خواهد کرد. هنوز ابعاد ان روشن نیست اما اعلام شده است که این برنامه بدون شرط خواهد بود و عدم ایفای تعهد و اجرا نکردن طرح تجاری مورد نظر موجب اختلال در حق اقامت دایم متقاضی در کانادا نخواهد شد. به نظر می رسد برنامه ای معرفی می شود که از یک سو با برنامه سرمایه گذاری این استان رقابت نکند و از سوی دیگر اهداف مورد نظر دولت این استان را برآورده کند.

کارشناسان پیش بینی می کنند این برنامه چیزی شبیه برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا خواهد بود و طی آن متقاضیان با ویزای کار موقت به کبک وارد شده و بعد از اجرای طرح تجاری امکان دریافت گواهی انتخاب این استان موسوم به CSQ را خواهند داشت و ممکن است بتوانند با پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه این گواهی را بلافاصله پس از ورود دریافت کنند و ودیعه نیز در صورت ایفای تعهد تجاری قابل بازگشت خواهد بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar