برنامه کارآفرینی استان پرنس ادوارد از ۲۰ سپتامبر بسته می شود
12 سپتامبر 2018 - 3:57
بازدید 284
7

آقای کریس پالمر در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸ طی مصاحبه ای با سی بی سی اعلام کرد که این استان در نظر دارد دو استریم کارآفرینی خود را که منجر به دریافت اقامت دایم کانادا می شد را ببندد. به این ترتیب تنها برنامه تجاری موجود در این استان برنامه کارآفرینی مبتنی بر اجازه کار […]

ارسال توسط :
پ
پ

آقای کریس پالمر در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸ طی مصاحبه ای با سی بی سی اعلام کرد که این استان در نظر دارد دو استریم کارآفرینی خود را که منجر به دریافت اقامت دایم کانادا می شد را ببندد. به این ترتیب تنها برنامه تجاری موجود در این استان برنامه کارآفرینی مبتنی بر اجازه کار است به این معنی که متقاضی باید در این استان بیزنس خود را راه اندازی کند و تحت شرایطی برای اقامت دایم اقدام کند.

دلیل این تغییرات از یک سو عدم برآورده شدن انتظارات مردم این استان و نیز دولت از این برنامه ها اعلام شده و از سوی دیگر تخلفات و تقلباتی که در این برنامه از سوی متقاضیان اتفاق افتاده است. در این زمینه در حال حاضر دست کم دو تحقیق از سوی اداره مرزبانی کانادا در حال پیگری است. 

در یکی از آنها موضوع ارایه نشانی غیر واقعی برای نشان دادن حضور متقاضی در این استان است به گونه ای که تعدادی از متقاضیان متل شروود را به عنوان نشانی خود به دوات اعلام کرده اند. 

در این زمینه اینجا بیشتر بخوانید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar