برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان ساعاتی پیش بازگشایی شد
08 ژوئن 2018 - 2:08
بازدید 442
7

برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان زیر شاخه OID روز پنج شنبه 7 ژوئن 2018 با ظرفیت 400 متقاضی بازگشایی و پس از ساعاتی بسته شد.  گفتنی است این برنامه مهاجرتی استان ساسکچوان با عنوان  International Skilled Worker: Occupation In-Demand با ظرفیت باقیمانده 1000 نفر برای سال 2017 در بامداد روز دوشنبه اول ژانویه 2018 بازگشایی شده بود که […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان زیر شاخه OID روز پنج شنبه 7 ژوئن 2018 با ظرفیت 400 متقاضی بازگشایی و پس از ساعاتی بسته شد. 

گفتنی است این برنامه مهاجرتی استان ساسکچوان با عنوان  International Skilled Worker: Occupation In-Demand با ظرفیت باقیمانده 1000 نفر برای سال 2017 در بامداد روز دوشنبه اول ژانویه 2018 بازگشایی شده بود که کنپارس موفق شد همه پرونده های موکلین خود را به ثبت برساند. 

 درسال 2017، این برنامه مهاجرتی در روز چهارشنبه 9 اوت 2017 با ظرفیت 1200 پرونده بازگشایی شده بود که همه پرونده های کنپارس در این برنامه مهاجرتی ثبت شدند. 

برنامه SINP دارای زیرشاخه های متفاوتی است که ما در اینجا به توضیح برنامه مهاجرتی International Skilled Worker می پردازیم که خود دارای سه زیرشاخه است:

1. زیرشاخه اول کاربرد چندانی ندارد چرا که متقاضیان نیاز به پیشنهاد کار از سوی کارفرما Job Offer دارند. زیرشاخه های اصلی همان OID و EE هستند که این دو برنامه به صورت کلی تا حد زیادی به هم شبیه هستند ولی تفاوت هایی هم باهم دارند. به طور کلی، اساس هر دو برنامه داشتن سابقه کار در فهرست مشاغل موردنیاز این استان است.

2. فهرست مشاغل موردنیاز این استان از این لینک در دسترس است.

3. این برنامه مهاجرتی برای پناهندگان نمی باشد.

4. ارسال پرونده برای ساسکچوان بصورت آنلاین بوده و تشکیل پروفایل آنلاین از هم اکنون میسر است.

5. استان ساسکچوان ظرفیت پذیرش این برنامه مهاجرتی در سال 2017 را از طریق EE از ۱۷۰۰ نفر به ۲۶۰۰ نفر و همچنین ظرفیت پذیرش متقاضی از روش In-Demand را از ۳۰۰۰ نفر به ۳۳۰۰ نفر افزایش داد. تاکنون 2600 پرونده EE و 2300 پرونده OID  برای سال 2017 پذیرفته شده اند که با اعلام امروز اول ژانویه ظرفیت هر دوی این برنامه ها برای سال 2017 تکمیل شد.

6. این برنامه براساس شغل متقاضی یا ناک NOC است و نه مدرک تحصیلی. به عبارتی این برنامه ناک-محور است. مدرک تحصیلی بصورت مستقیم شما را مجاز به شرکت در این برنامه نمی کند، اما به طور غیر مستقیم تاثیرگذار است.

سسکچوان یا ساسکچوان Saskatchewan استانی سبز و آفتابی در غرب کشور کانادا می باشد، که از سمت شرق با استان منیتوبا Manitoba و از سمت غرب در همسایگی استان آلبرتا Alberta قراردارد. مرکز آن رجینا و کلان شهر آن سسکتون است. برای اینکه با این استان آشنایی بیشتری پیدا کنید، اینجا را کلیک کنید. 

برای آشنایی بیشتر با برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان (قسمت اول: معرفی برنامه) اینجا را بخوانید. 

اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط لازم برای برنامه های مهاجرتی استان ساسکچوان را اینجا بخوانید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar