برنامه نوا اسکوشیا بعید نیست زود بسته شود
04 مارس 2014 - 15:02
بازدید 182
8

در خبرها خواندید که برنامه نیروی متخصص استان نوا اسکوشیا در رشته های متعددی بدون نیاز به پیشنهاد شغل باز می شود. سقف رسمی برای تعداد پذیرش متقاضی در این برنامه تعیین نشده است ولی به طور غیر رسمی اعلام شده است که ۷۰۰ درخواست پذیرفته می شود. از سوی دیگر دولت نوا اسکوشیا می […]

ارسال توسط :
پ
پ

در خبرها خواندید که برنامه نیروی متخصص استان نوا اسکوشیا در رشته های متعددی بدون نیاز به پیشنهاد شغل باز می شود. سقف رسمی برای تعداد پذیرش متقاضی در این برنامه تعیین نشده است ولی به طور غیر رسمی اعلام شده است که ۷۰۰ درخواست پذیرفته می شود. از سوی دیگر دولت نوا اسکوشیا می تواند به سادگی هر زمان که بخواهد برنامه را متوقف کند.

اینکه در چه صورت ممکن است این اتفاق بیفتد کاملا قابل حدس است. تجربه ای که ا در مورد برنامه های مختلف مهاجرتی داشته ایم به ما می گوید در چنین شرایطی برادران هندی و چینی آماده اند تا بیش از آنچه که تصور کنید در زمانی کوتاه درخواست بفرستند و مسوولین اداره مهاجرت نوا اسکوشیا را شوکه کنند به گونه ای که چاره ای جز بستن برنامه نبینند.

نتیجه اینکه به امید آینده روشن ننشینید و در اولین فرصت اقدام کنید. کنپارس آمادگی دارد در زمانی کوتاه درخواست شما را آنگونه که مورد نظر استان است آماده کرده و در سیستم ثبت کند. برای اطلاعات بیشتر با دفاتر کنپارس تماس بگیرید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar