برنامه سرمایه گذاری کبک تا 31 آگوست 2019 پرونده می پذیرد
19 ژانویه 2019 - 21:22
بازدید 486
4

اداره مهاجرت استان کبک صبح امروز 17 ژانویه 2019 زمان پذیرش پرونده های برنامه سرمایه گذاری کبک را تا 31 آگوست 2019 تمدید کرد.      اگر مایل هستید به یکی از آسان ترین روش های تجاری ممکن اقامت دائم کانادا را به دست آورید و ارزش دارایی شما و همسرتان در حال حاضر بالغ […]

ارسال توسط :
پ
پ
اداره مهاجرت استان کبک صبح امروز 17 ژانویه 2019 زمان پذیرش پرونده های برنامه سرمایه گذاری کبک را تا 31 آگوست 2019 تمدید کرد. 
 
 
اگر مایل هستید به یکی از آسان ترین روش های تجاری ممکن اقامت دائم کانادا را به دست آورید و ارزش دارایی شما و همسرتان در حال حاضر بالغ بر «دو میلیون دلار کانادا» ست و در پنج سال گذشته حداقل دو سال به مدیریت تمام وقت و کنترل تجارتی قانونی در زمینه های کشاورزی، صنعت و یا تجارت در بخش خصوصی، دولتی و یا سازمان های بین المللی اشتغال داشته اید، می توانید برای مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید.
 
تجربه مدیریت از نظر این برنامه به معنی آن است که متقاضی به طور تمام وقت مسئولیت ها و وظایف مربوط به برنامه ریزی، مدیریت و کنترل مواد اولیه، منابع مالی و انسانی آن بیزنس را به عهده داشته است. به عهده داشتن این مسئولیتها به عنوان کارآموز، کارورز و یا آموزش های تخصصی مرتبط با دریافت درجه تحصیلی سابقه مدیریت قابل قبول محسوب نمی شود. با توجه به این تعریف طیف وسیعی از مدیران و صاحبان صنایع و حتی مدیران میانی شرکتها در این برنامه امکان اقدام دارند ولی نکته مهم این است که این برنامه تنها برنامه تجاری ممکن برای بسیاری از مشاغل حرفه ای مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، وکالت، سردفتری اسناد رسمی و …. است و این دسته از افراد روش مناسب قابل اتکای دیگری برایشان دست کم در شرایط فعلی وجود ندارد.
 
متقاضی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک بایستی مبلغ «یک میلیون و دویست هزار کانادا» را به نفع دولت کبک در یکی از موسسات شناخته شده کانادایی سرمایه گذاری نماید و پس از پنج سال اصل مبلغ بدون سود (سرمایه گذاری انفعالی) به وی بازگردانده می شود. گفتنی است امکان دریافت تسهیلات مالی به جای انجام سرمایه گذاری انفعالی وجود دارد که مبلغ آن به زودی اعلام می شود. 
 
شرایط متقاضی نظیر سن، تحصیلات، تجربه، زبان و قابلیت سازگاری در تصمیم گیری مورد توجه قرار خواهند گرفت اما متقاضیان برای دریافت اقامت دائم از این راه الزامی به دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه نخواهند داشت. نکته بسیار مهم این است که مهاجر سرمایه گذار کبک پس از دریافت اقامت دایم و ورود به کبک، الزامی به زندگی، کار و یا راه اندازی تجارت در این استان ندارد یا به عبارتی منع قانونی برای زندگی در دیگر نقاط کانادا ندارد. علاوه بر این ها،  متقاضی اقامت دایم غیر مشروط برای خود، همسر و فرزندان زیر ۲۲ سال (ملاک سن زمان ثبت پرونده در کبک خواهد بود) دریافت خواهد کرد.
 
سال گذشته از ظرفیت ۱۹۰۰ درخواست تعداد ۱۳۳۰ پرونده برای چین و کشورهای حوزه چین در نظر گرفته شده بود و ۵۷۰ پرونده از دیگر کشورها، البته این به معنی این نیست که چین ظرفیت معین دارد. اما امسال از مجموع ظرفیت 1900 پرونده، تعداد 1235 پرونده برای چین و کشورهای حوزه چین و تعداد 665 پرونده از متقاضیان سایر کشورها پذیرش خواهد شد. 

سیستم انتخاب این برنامه، بر اساس قرعه کشی نیست و ظرفیت معین به موسسات مالی درگیر داده شده است. کنپارس با توجه به سهمیه قطعی سال 2018، آمادگی دارد تا سقف ظرفیت خود پرونده علاقه مندان اقدام در این برنامه را بپذیرد. در صورت تمایل با ارسال ایمیل به info @ canpars.ca با موضوع سرمایه گذاری کبک با ما تماس بگیرید و یا فرم ارزیابی رایگان آنلاین ما را تکمیل کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک در یک نگاه و مراحل اقدام برای این برنامه مهاجرتی را اینجا بخوانید. 

نکات مهم در خصوص این برنامه مهاجرتی:

  1. متقاضی دارای سن بالای 18 سال باشد و تمایل به زندگی یا سرمایه گذاری در کبک را داشته باشد.
  2. متقاضی دارای سابقه مدیریت دو سال در 5 سال گذشته یک بیزینس مانند: پروانه کسب، داروخانه، شرکت، دندانپزشک و…
  3. متقاضی به تنهایی یا همراه همسر، دارای دارایی های خالص حداقل 2,000,000 دلار کانادا دارایی ملکی یا پول باشند که منشأ قانونی آنها باید نشان داده شود. (اگر بخشی از دارایی دو میلیون دلار از ارث یا هدیه باشد، باید 6 ماه از تاریخ آن گذشته باشد.)
  4. مبلغ 1,200,000 دلار کانادا را به مدت پنج سال نزد دولت کبک سپرده گذاری کند و پس از آن این مبلغ بدون سود به وی باز خواهد گشت. (امکان استفاده از تسهیلات مالی برای سرمایه گذاری با یک واسطه مالی مجاز طبق روال گذشته همچنان وجود دارد که البته با توجه به افزایش مبلغ سرمایه گذاری نسبت به سال قبل مبلغ تسهیلات افزایش یافته است.)
  5. برنامه مذکور تا 31 آگوست سال 2019 میلادی پرونده می پذیرد.

منبع خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar